PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedac długopis? › Re: Jak sprzedac długopis?
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sprzedac długopis?
    Date: Thu, 22 May 2003 08:31:39 +0200

    Witaj.
    To sprzedawanie długopisu to nie jest takie trudne.Najlepiej weź teraz
    kartkę i napisz zalety długopisu który gdziesz lezy przed Tobą
    Podam Ci kila przykładów.
    Kolor-pasuje do oczu
    Podręczny zawsze można go mieć przy sobie
    Jesli to będzie taki ładny klasyczny troszke lepszy długopis to twój
    argument to że przyda sie do podpisywanie dokumentów.
    Jeśli taki badziewiasty jednorazówka to że możesz go mieć przy sobie cały
    czas do nagłych przypadków.
    itp....
    Usiąć sobie i zastanów sie nad walorami długopisu i napewno go sprzedaż.
    Mi sie udało mam nadzieje że tobie też sie uda.
    Powodzenia

    Użytkownik "karola kwiecinska" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bagmsh$j68$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/