PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprzedac długopis?

  • 31. Data: 2003-05-26 14:01:18
    Temat: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Coś chyba bujna fantazja cię ponosi. Pracodawca, który by zawarł coś
    takiego
    | na papierze, musiałby być chyba skończonym wariatem.

    Robi się to troszeczkę inaczej.
    Niektórzy pracodawcy wraz z umową o pracę dają do podpisania prośbę o
    rozwiązanie umowy o pracę (bez dat). Podpisujesz oba kwity albo żadnego.

    Andrzej K.

  • 32. Data: 2003-05-26 19:08:08
    Temat: Re: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Coś chyba bujna fantazja cię ponosi. Pracodawca, który by zawarł coś takiego

    nie ponosi.
    ja wiem ze to sprzeczne z obowiazujacym prawem, ale skutkuje z powodu
    miernej znajomosci tegoz prawa przez potencjalnych pracownikow oraz
    ich strachu przed wywaleniem z pracy badz jej nie dostaniem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net