PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprawdzić wiarygodność firmy ? › Re: Jak sprawdzić wiarygodność firmy ?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sprawdzić wiarygodność firmy ?
    Date: Thu, 13 Apr 2006 17:46:57 +1200

    studentos wrote:

    > Kompleksowe wyposażenie Point Of Sell (od projektu do realizacji), 35
    > zatrudnionych osób, Sp. z o.o. www.mia.com.pl

    Jak to spolka z o.o., to IMHO na KRS warto wydac 30 zl, chocby po to,
    zeby poznac nazwiska zarzadu, ktorymi sie nie chwala na swojej stronie i
    sprawdzic historie dotychczasowej aktywnosci biznesowej tych ludzi :) -
    zwlaszcza, jesli masz jakies watpliwosci co do firmy, ktore sie nie
    wziely znikad.

    > Nie mogę znaleźć nic w googlach poza wpisami do rozmaitych baz danych :/

    Google znajduje namiary na ludzi, ktorzy sa zapisani jako tworcy wzorow
    przemyslowych opatentowanych przez te firme (strony urzedu patentowego)
    i niektorzy z tych ludzi udzielaja sie tez na specjalistycznych forach
    dotyczacych projektowania, gdzie ujawniaja swoj adres e-mail - wiec
    jesli nie chcesz wylazic poza net, masz do kogo napisac, choc nie jest
    pewne, czy byli/sa stalymi pracownikami, czy byla to jednorazowa akcja
    wykonania projektu na umowe o dzielo.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl