PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się szybko zwolnić?

  • 11. Data: 2002-01-11 23:33:49
    Temat: Re: Jak się szybko zwolnić?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 11 Jan 2002 23:17:54 +0100, "rr" <r...@p...pl>
    zakodował:
    >czyli je?li na czas nie dostane kasy to mogę się zwolnic z dnia na dzień?
    >to mnie akurat mocno nurtuje bo opó?nienia 1 tydzień stały się u mnie normš
    >a do nowej pracy (jak jš dostanę) to trzeba będzie i?ć od zaraz

    2000.04.04wyrokSN I PKN 516/99Pr.Pracy 2000/9/36
    Obowi?zkiem pracodawcy jest terminowe wyp?acanie wynagrodze˝, a nie
    uzyskiwanie na nie ťrodkˇw. Pracodawca, ktˇry ťwiadomie nie wyp?aca w
    terminie wynagrodze˝ w pe?nej wysokoťci narusza w sposˇb umyťlny swˇj
    podstawowy obowi?zek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 12. Data: 2002-01-12 00:51:17
    Od: "rr" <r...@p...pl>

> [...]
    > uzyskiwanie na nie ťrodkˇw. Pracodawca, ktˇry ťwiadomie nie wyp?aca w
    > terminie wynagrodze˝ w pe?nej wysokoťci narusza w sposˇb umyťlny swˇj

    dla pewnosci dopytam sie:
    - wyplaty sa u nas do 10
    - jezeli 11 nie mam nadal pieniedzy
    - to oswiadczam szefowi ze od 12 rozwiazuje umowe o prace z jego winy ze
    wzgledu na naruszenie jego obowiazkow?
    a te opoznienia to u nas sa ze wzgledu na slabe obroty i dawne dlugi - czy
    to cos zmienia (firma moze sie migac ze nie ma pieniedzy bo musiala cos tam
    splacic)
    pozdrawiam
    --
    robert r