PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie pracuje w infolii Neostrady?

  • 1. Data: 2006-07-04 18:44:42
    Temat: Jak sie pracuje w infolii Neostrady?
    Od: Ab Ovo <s...@h...pl>

    Jak w temacie ktos wie?Jjaka jest tam kultura pracy, na jakie pieniadze
    mozna liczyc, etc.
    Dzieki za wszystkie ospowiedzi
    AB

  • 2. Data: 2006-07-04 19:02:44
    Temat: Re: Jak sie pracuje w infolii Neostrady?
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    tam nigdy nikt nic nie wie czeski film ;-)

    wiec chyba fajnie - taki monty-python :)

  • 3. Data: 2006-07-05 07:57:21
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ab Ovo" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie ktos wie?Jjaka jest tam kultura pracy, na jakie pieniadze
    > mozna liczyc, etc.
    > Dzieki za wszystkie ospowiedzi

    Możesz wszystko komuś obiecać - to nic nie kosztuje ... Jak się dzwoni o coś
    to zawsze ktoś obiecuje "od jutra będzie" i tak dzwonisz i dzwonisz aż za 10
    razem jest.

  • 4. Data: 2006-07-05 16:27:41
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl>

    Ab Ovo napisał(a):
    > Jak w temacie ktos wie?Jjaka jest tam kultura pracy, na jakie pieniadze
    > mozna liczyc, etc.
    > Dzieki za wszystkie ospowiedzi
    > AB

    a gdzie zamierzasz pracowac ? w jakim mieście ? infolinia techniczna
    rozumiem ? stawki zalezne od miasta od 8 do 10 pln brutto za h ale to
    zalezne od agencji pracy . klimat jest bardzo fajny sam przepracowałem
    tam długi czas i miło wspominam . zyskasz duze obycie techniczne z dosyc
    nowoczesnymi narzedziami oczywiscie jak bedziesz chciał sie zaangazowac
    w prace , mozna poszlifowac miekkie umiejętności w tym także asertywność
    ...no coz.. moze nie zawsze bedziesz mógł pomóc mimo iz zrobisz wszystko
    ale tez nie jest tak strasznie i pracuje tam duzo kompetentnych osób

  • 5. Data: 2006-07-05 21:19:06
    Od: "zipher" <n...@n...pl>

    "dah" <dah_nospam_@wytnij_o2.pl> wrote in message

    > a gdzie zamierzasz pracowac ? w jakim mieście ? infolinia techniczna
    > rozumiem ?

    W jakim mieście?? albo rawa mazowiecka albo wawa, jezeli techniczna to wawa

    >stawki zalezne od miasta od 8 do 10 pln brutto za h ale to

    tutaj chyba mamy sprzeczne informacje, jak ja pracowałem TPI placiło 8 pln
    brutto
    ludzie wynajeci przez agencje dostawali 6 pln brutto, oczywiscie umowa
    zlecenie,
    co niektorzy ktorym troche bardziej zalezalo na pieniadzach starali sie o
    dodatkowe
    godziny zarabiali ok 1,2K

    > klimat jest bardzo fajny sam przepracowałem tam długi czas i miło
    > wspominam .

    przepracowalem tam okolo 9 mc, i powiem jedno: wiekszego burdelu
    jak tam, to nigdzie indziej nie widzialem, a milo to jedynie wspominam
    NIEKTORYCH wspolpracownikow, ktorzy zreszta podobnie do mnie
    juz dawno tam nie pracuja

    > zyskasz duze obycie techniczne z dosyc nowoczesnymi narzedziami oczywiscie
    > jak bedziesz chciał sie zaangazowac

    tak niedomagajacy przeciazony system informatyczny tpsa,
    i ciagle tlumaczenie klientom dlaczego usluga nadal nie dziala,
    jedyne co mozna sie nauczyc to jak dziala neostrada, oraz jak instaluje sie
    ichnie modemy,

    > w prace , mozna poszlifowac miekkie umiejętności w tym także asertywność

    a tutaj sie zgodze, mozna sie nauczyc asertywnosci przy okazji "sciemniania"
    uspokajania, skladania obietnic bez pokrycia, klientom ktorzy dzwonia
    (czesto
    z pretensjami)

    > ...no coz.. moze nie zawsze bedziesz mógł pomóc mimo iz zrobisz wszystko

    czytaj bedziesz chcial pomoc, lecz ogolnie w firmie jest taki galimatias
    ze inni oleja twoja sprawe a ty bedziesz cos musial nasciemniac klientowi

    > ale tez nie jest tak strasznie i pracuje tam duzo kompetentnych osób

    czesto ludzie przyjeci prosto z ulicy, czesto na poczatku nie umiejacy
    poslugiwac sie komputerem, ale co tam wewnetrzna musztra oraz
    przygotowane wczesniej skrytpy naucza po dwoch miesiacach klepac
    jak automat

    Ostatnio jakis miesiac temu mialem okazje na ktorejs grupie dyskusyjnej
    spotkac osobe ktora tam nadal pracuje, uwaga najnowsze wiesci:
    komputery nadal z poprzedniej epoki mniej wiecej 4 generacje do tyłu,
    kiepski sprzet biurowy, rozwalajace sie krzesla, brak klimatyzacji
    przez co w upalne dni troche smierdzi, ogolnie panujacy balagan.
    Czyli nic sie nie zmienilo.

    pzdr