PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania wstepne

  • 1. Data: 2006-07-04 19:57:03
    Temat: badania wstepne
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Czy Pracodawca moze przeczucic koszt badan na pracownika ?

  • 2. Data: 2006-07-05 15:41:18
    Temat: Re: badania wstepne
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 4 Jul 2006 21:57:03 +0200, "Jacek"
    <s...@o...pl> wrote:

    >Czy Pracodawca moze przeczucic koszt badan na pracownika ?
    Tak. Na przyklad zmniejszajac mu wynagrodzenie na umowie :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-07-05 17:16:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8eh6f$igl$1@news.onet.pl Jacek
    <s...@o...pl> pisze:

    > Czy Pracodawca moze przeczucic koszt badan na pracownika ?
    Nie.
    Opłacenie tych badań jest niezbywalnym obowiązkiem pracodawcy. ;)

    Jotte

  • 4. Data: 2006-07-09 06:20:44
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Nie.
    > Opłacenie tych badań jest niezbywalnym obowiązkiem pracodawcy. ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jotte

    Pracodawca kazał mi zrobić badania, zapłacić za nie i przyjść z wynikami.

  • 5. Data: 2006-07-09 07:34:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8q77g$akh$1@news.onet.pl Jacek
    <s...@o...pl> pisze:

    > Pracodawca kazał mi zrobić badania, zapłacić za nie i przyjść z wynikami.
    KP. Art. 229
    § 1. Wstępnym badaniom lekarskim podlegają:
    1) osoby przyjmowane do pracy,
    (...)
    § 6. Badania, o których mowa w § 1, 2 i 5, są przeprowadzane na koszt
    pracodawcy. Pracodawca ponosi ponadto inne koszty profilaktycznej opieki
    zdrowotnej nad pracownikami, niezbędnej z uwagi na warunki pracy.
    (...)

    Jotte

  • 6. Data: 2006-07-09 18:18:09
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (Jacek, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Pracodawca kazał mi zrobić badania, zapłacić za nie i przyjść z wynikami.

    Wyniki to raczej nie, tylko zaświadczenie czy jak mu, temu świstkowi. I
    rachuneczek. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)