PracaGrupypl.praca.dyskusje › płace w poznaniu

  • 1. Data: 2006-07-04 14:01:41
    Temat: płace w poznaniu
    Od: Przemysław <g...@i...pl>

    witam jakie sa płace w poznaniu na stanowisku
    administrator / informatyk / serwisant
    chce się przeprowadzić i nie wiem ile kosztowało by utrzymanie żeby
    wiedzieć ile krzyknąć pracodawcy

  • 2. Data: 2006-07-04 14:31:58
    Temat: Re: płace w poznaniu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Przemysław porozsypywal nastepujace haczki:
    > witam jakie sa płace w poznaniu na stanowisku
    > administrator / informatyk / serwisant
    > chce się przeprowadzić i nie wiem ile kosztowało by utrzymanie żeby
    > wiedzieć ile krzyknąć pracodawcy
    A skad mamy wiedziec jakie masz potrzeby zeby sie utrzymac?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-04 14:52:16
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Przemysław" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > witam jakie sa płace w poznaniu na stanowisku
    > administrator / informatyk / serwisant
    > chce się przeprowadzić i nie wiem ile kosztowało by utrzymanie żeby
    > wiedzieć ile krzyknąć pracodawcy

    Krzyknij 1500zł - kwota bezpieczna, a jak chcesz zakozaczyć to wołaj o
    2000zł. Netto rzecz jasna.

    M.

  • 4. Data: 2006-07-04 15:18:35
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Przemysław napisał(a):
    > witam jakie sa płace w poznaniu na stanowisku
    > administrator / informatyk / serwisant
    > chce się przeprowadzić i nie wiem ile kosztowało by utrzymanie żeby
    > wiedzieć ile krzyknąć pracodawcy

    Koszty zycia - ceny niewiele odbiegaja od wawy, za to pensje znacznie
    nizsze - zastanow sie czy warto.
    Co do poziomu wynagrodzen - sa tacy co oferuja 1200 netto a sa tez i
    tacy co nie maja problemu zeby dac 4k i wiecej. Z tym zastrzezeniem ze
    ci drudzy nie szukaja pracownikow (niska fluktuacja).

    Co do cen - wynajecie kawalerki 700-1000 zl/mc + 3 miesieczna kacuja.
    Cena 0,5 l piwa w kanjpie 6-9 zl. Posilek w "Siouxie" dla 1 osoby 25-30 zl.

    Pokalkuluj

    pzdr
    robbi

  • 5. Data: 2006-07-04 15:55:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 17:18:35 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

    >Koszty zycia - ceny niewiele odbiegaja od wawy, za to pensje znacznie
    >nizsze - zastanow sie czy warto.

    Że jak? Może w Tesco ceny podobne, ale tzw. koszty stałe są niższe. Czyli ceny
    mieszkań, różnego rodzaju rozrywek (restauracje, puby, kino). Co do transportu,
    to nie liczyłem, ale w Poznaniu wszędzie jest bliżej, a czas to pieniądz. :)

  • 6. Data: 2006-07-04 16:23:37
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > to nie liczyłem, ale w Poznaniu wszędzie jest bliżej, a czas to pieniądz. :)

    Jak dorwe znajmoego to go poprosze o liste dobr ktore w Wawie sa
    drozsze. Mial propozycje przeniesienia sie i mocno kalkulowal.
    Ostatecznie udalo mu sie zalatwic ze pracuje niby w Wawie - ale jest tam
    raz na jakis czas - reszta w Poznaniu.

    pzdr
    robbi

  • 7. Data: 2006-07-04 17:00:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 18:23:37 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >drozsze. Mial propozycje przeniesienia sie i mocno kalkulowal.
    >Ostatecznie udalo mu sie zalatwic ze pracuje niby w Wawie - ale jest tam

    Na pewno pizza jest droższa. :P Ale i tak najważniejszym kosztem jest mieszkanie
    - czy to własne czy wynajmowane. W tym zakresie na pewno Warszawa jest droższa,
    a przecież to największy wydatek.

    Tu znalazłem jakieś zestawienie:
    http://www.wprost.pl/ar/?O=83019

  • 8. Data: 2006-07-04 17:12:03
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    > - czy to własne czy wynajmowane. W tym zakresie na pewno Warszawa jest droższa,

    Ale wynika ze Poznan cenowo tak daleko do Wawy nie jest. Ja znalalzlem
    takie zestawienie: http://www.szybko.pl/nav1-raport.html

    Srednia cena za kawalerke to w Poznaniu ok 800 zl a w Wawie 1067.
    Roznica w odniesieniu do poziomu zarobkow raczej nieduza IMHO.

    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-07-04 17:31:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 19:12:03 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Srednia cena za kawalerke to w Poznaniu ok 800 zl a w Wawie 1067.
    >Roznica w odniesieniu do poziomu zarobkow raczej nieduza IMHO.

    Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę lokalizację w obrębie miasta. BTW, na ile można
    przeliczyć godzinę dojazdu do pracy? :)
    Poza tym są jeszcze inne czynniki pozafinansowe - każdy ma inne priorytety w tym
    zakresie. Dla mnie osobiście istotne są tereny zielone. I tak, wsiadam na rower
    i po 10 min. jestem za granicami miasta, kolejne 10-15 min i jestem w głębokim
    lesie. :]

  • 10. Data: 2006-07-04 17:39:53
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę lokalizację w obrębie miasta. BTW, na ile można
    > przeliczyć godzinę dojazdu do pracy? :)

    Zalezy czy jedziesz samochodem, autobusem, tramwajem czy metrem. ;)
    Co do lokalizacji - ZTCW tanieja mieszkania w centrum.
    Moze ktos z Wawy sie wypowie w tej materii - ja bazuje tylko na tym co
    wyczytam/uslysze - a jakies info od autochtonów?

> [...]
    > i po 10 min. jestem za granicami miasta, kolejne 10-15 min i jestem w głębokim

    A to juz zaczyna byc ciezko mierzalne subiektywne spojrzenie ;)

    pzdr
    robbi