PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro czyli pf.pl

  • 1. Data: 2006-07-04 17:25:39
    Temat: Eniro czyli pf.pl
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Po wczorajszej "dolinie" idziemy do przodu.
    Jestem zaproszony na rozmowę (jutro rano) do Eniro i w związku z tym
    zgłaszam się z standardowym zapytaniem - czy ktoś może wie coś o nich
    więcej? Ktoś może pracował bądź pracuje?

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 2. Data: 2006-07-05 07:22:47
    Temat: Re: Eniro czyli pf.pl
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Jestem zaproszony na rozmowę (jutro rano) do Eniro i w związku z tym
    > zgłaszam się z standardowym zapytaniem - czy ktoś może wie coś o nich
    > więcej? Ktoś może pracował bądź pracuje?

    Hello??
    Nikt nie zna tej firmy??

  • 3. Data: 2006-07-05 07:27:21
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 04 Jul 2006 19:25:39 +0200, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Po wczorajszej "dolinie" idziemy do przodu.
    > Jestem zaproszony na rozmow? (jutro rano) do Eniro
    na jakie stanowisko?

    > i w zwi?zku z tym
    > zg?aszam si? z standardowym zapytaniem - czy kto? mo?e wie co? o nich
    > wi?cej? Kto? mo?e pracowa? b?d 1/4 pracuje?
    bylem u nich na rozmowach i mam kumpla ktory tam pracuje (oddzialw Kraku)
    Rozmowa z 1,5 roku temu, zalezalo im na przedstawicielach jezdzacych, wiec
    mimo ze staralem sie na telesprzedawce zaproponowali jezdzenie ;)

    Z tego co sie orientuje panuje wyscig szczurow i dosyc nerwowa atmosfera
    (_bardzo_ mocny nacisk na codzienne wysokie wyniki). Wiec kolejna praca
    dla osob odpornych psychicznie :)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

    Bonza

  • 4. Data: 2006-07-05 07:51:58
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Z tego co sie orientuje panuje wyscig szczurow i dosyc nerwowa atmosfera
    > (_bardzo_ mocny nacisk na codzienne wysokie wyniki). Wiec kolejna praca
    > dla osob odpornych psychicznie :)
    </ciach>

    To jaja mozna sobie robic :) juz sie nie moge doczekac :P

  • 5. Data: 2006-07-05 09:23:22
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Wed, 05 Jul 2006 09:51:58 +0200, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > </ciach>
    >
    > To jaja mozna sobie robic :) juz sie nie moge doczekac :P
    to zalezy jak bardzo Ci na takiej pracy zalezy :)

    Bonza

  • 6. Data: 2006-07-05 11:03:40
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > to zalezy jak bardzo Ci na takiej pracy zalezy :)

    Juz jestem po spotkaniu.
    trzeba powiedziec, ze calkiem ciekawie. Spotkanie grupowe, co powodowalo ze
    chcialem po chwili wyjsc, ale mowie sobie - co mi szkodzi.
    rozmowa z RKS (regionalny kierownik sprzedazy) minela ok, dzis maja dac
    jeszcze znac co i jak dalej. Jesli zakwalifikowalem sie do dalszej tury,
    spotkanie nr 2 jutro badz pojutrze, jesli 'finalizujemy', to odwiedziny w
    stolicy przez 8 dni.
    od strony biura - wiadomo, pierwsza klasa, praca jak wspominales, wyscig.
    plany, plany i jeszcze raz plany. w sumie dobrze sie czuje w takim
    charakterze, wiec powinno byc ok - jesli oczywiscie zaklasyfikuje sie do
    dalszych rozmow :)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 7. Data: 2006-07-05 11:37:09
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

> [...]
    > plany, plany i jeszcze raz plany. w sumie dobrze sie czuje w takim
    > charakterze, wiec powinno byc ok - jesli oczywiscie zaklasyfikuje sie do
    miales juz test "krzeselkowy"? :)
    Jezeli ten typ pracy odpowiadalby Ci to zycze powodzenia :) Wiadomo -
    ludzie tam pracuja i wielu jest zadowolonych, jak jestes dobry w tym co
    robisz to mozesz przyzwoicie zarobic pewnie.

    Daj znac jak Ci poszlo i jakie dalsze masz spostrzezenia, bedzie tez
    informacja dla innych Grupowiczow na przyszlosc :)

    Powodzenia! :)

    Bonza

  • 8. Data: 2006-07-05 13:50:28
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > miales juz test "krzeselkowy"? :)

    A co to jest? opisz koniecznie :)

    > Jezeli ten typ pracy odpowiadalby Ci to zycze powodzenia :) Wiadomo -
    > ludzie tam pracuja i wielu jest zadowolonych, jak jestes dobry w tym co
    > robisz to mozesz przyzwoicie zarobic pewnie.

    tez tak uwazam, ale czas pokaze

    > Daj znac jak Ci poszlo i jakie dalsze masz spostrzezenia, bedzie tez
    > informacja dla innych Grupowiczow na przyszlosc :)

    z pewnoscia.
    ps - jestem zaproszony na drugi etap :)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 9. Data: 2006-07-05 13:58:50
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Wed, 05 Jul 2006 15:50:28 +0200, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > A co to jest? opisz koniecznie :)
    jezeli bedziesz mial cos wspolnego z telemarketingiem takze (albo przede
    wszystkim), to moga posadzic Cie na krzeselku tylem do drugiej osoby i
    masz z ta osoba przeprowadzic udana rozmowe sprzedazowa. Masz minimalna
    mozliwosc skorzystania z jezyka niewerbalnego, wiec jak na dloni widza
    Twoje zdolnosci / umiejetnosci telemarketingowe.
    Przy okazji jest fajna zabawa :)

    > ps - jestem zaproszony na drugi etap :)
    TO GRATULACJE! :)
    Oby do przodu :))

    Bonza

  • 10. Data: 2006-07-05 14:20:33
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    > mozliwosc skorzystania z jezyka niewerbalnego, wiec jak na dloni widza
    > Twoje zdolnosci / umiejetnosci telemarketingowe.

    aha, o to. juz myslalem, ze chodzi o to, kto pierwszy usiadzie. dzis to
    bylo, wiec kulturalnie poczekalem, az wszyscy usiada i dopiero jak dostalem
    sygnal od RKS, usiadlem.
    O ten test sie nie martwie, zreszta o wiele lepiej sie sprzedaje przez
    telefon, szczegolnie takie uslugi.