PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: Wed, 30 Oct 2002 18:38:56 +0100

    > a) zgodzić się na zwiększenie zakresu swoich obowiązków, co jednak
    zmuszało by
    > mnie do wymuszenia zmiany umowy i znacznego (nawet o 100% ) zwiększenia
    pensji.
    > To jednak wiązało by się z tym, że przejąłbym na siebie odpowiedzialność
    za te
    > obowiązki i konieczność szkolenia się (raczej na szkolenia z firmy nie mam
    co
    > liczyć)

    Czy on Ci zwiększy pensje nawet o 50 % to dla mnie jest kwestia sporna !
    Nawet jak będziesz wieczorami studiował manuale, a on nie sporządzi aneksu
    do umowy
    to praktycznie odwalasz tę samą robotę, jesteś od wszystkiego za te same
    pieniądze, a jedynie
    co to zdobywasz wiedze która moze Ci się przydać na stanowisku wdrożeniowca/
    admina baz danych.

    > b) stwierdzić, że nie godzę się na dodatkowe obowiązki i ograniczyć się do
    > tego, co jest w umowie bez szans na podwyżkę.

    Jeśli stwierdzisz, że nie godzisz sie na dodatkowe obowiazki to pamietaj że
    on moze być bezwględny
    i zanim zaczniesz szukać nową pracę zostaniesz na lodzie !!!

    Co masz zrobić ?
    Spróbować pkt a), ale jeśli nic nie wskurasz, to w dniu kiedy zaczniesz
    siedzieć nad manualami, szukaj od razu nowej pracy, z normalnym szefem,
    bardziej płatnej !!! Ale wiem że o taką pracę dziś bardzo trudno.
    Doczekaliśmy czasów że samo posiadanie pracy to juz jest coś !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler