PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
  • Data: 2002-11-05 13:08:54
    Temat: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Od: Jan Jakub <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Oct 2002 20:07:58 +0100, "Wrangler" <a...@i...pl>
    wrote:

    >Im si? wydaje ?e informatyk jest od z?o?enia kompa, instalowania softu,
    >napisania aplikacji, wdro?enia i opieki serwisowej ! Mnie nawet widzisz
    >fakturzyst? zrobi? dra? !
    >Kurwa chory kraj koledzy informatycy !!!

    piszesz - ze "im sie wydaje ze informatyk to..." a samemu na koniec
    zapodajesz "koledzy informatycy" - to do kogo wlasciwie piszesz? do
    tych, co skladaja kompy? instaluja soft? pisza aplikacje? czy wdrazaja
    i serwisuja? no?

    a odnoszac sie do problemu, ktory jest jakby glownym watkiem - tez
    pracowalem w tego typu malej firmie... i tez szef mi przychodzil co
    chwile z czyms nowym... ale na tym wlasnie polega praca w malych
    firmach - w odroznieniu od duzych, gdzie jest mnostwo ludzi i kazdy ma
    swoja dzialke - w malej firmie trzeba sie znac na wielu rzeczach... a
    jak szef przychodzil do mnie z czyms nowym to mowilem mu, ze prosze
    bardzo - ja moge sprobowac ale zajmie mi to tyle i tyle, wiec niech
    sie zastanowi, czy nie chce zatrudnic kogos, kto sie na tym zna - a on
    mi na to, ze nie chce zatrudnic nikogo takiego - no i trudno - jego
    strata - a ja zaczynam sie uczyc - w koncu placi mi za czas pracy a
    nie za efekty, to co mi to roznice robi jaka jest moja produktywnosc?
    a przy okazji jeszcze sie naucze czegos nowego - same plusy... takze
    zupelnie nie rozumiem tutaj dylematu autora tego watku - ot - szef
    zrzuca na Twoje barki jakis tam projekt - wielkie mi rzeczy - jak mu
    powiedziales, ze sie na tym nie znasz a on nadal chce, zebys to robil
    - to rob to tak, jak potrafisz najlepiej i ciesz sie, ze co miesiac
    dostajesz wyplate - a skoro i tak wiesz, ze Twoj szef to burak to
    zaczynaj szukac innego pracodawcy... ja nie wiem - ze wy sie sami
    nazywacie "informatykami" a takiego prostego rownanka rozwiazac nie
    umiecie ;-)