PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: Tue, 29 Oct 2002 18:28:17 +0100

    > Czy ktoś z was ma jakiś pomysł na przerwanie tego błędnego koła.
    Próbowałem
    > rozmawiać o tym z moim szefem, ale on jest takim burakiem, że nic do niego
    > nie dociera. Proszę, pomóżcie

    Może nie zupełnie jest burakiem, takie zachowanie mu jest na rękę, bo nie on
    świeci przed klientem oczami tylko Ty jesteś "od wszystkiego", nawet od
    wygryzania niesprawności systemu ! Spotkałem się z takim zachowaniem u
    pracodawców raz i wyglądało to identycznie jak wg. Twojego opisu.
    Sugeruję rozmowę w 4 oczy z szefem, w miedzyczasie rozgladanie się za nową
    pracą, bo po 6 miesiącach pracy wyglada to tak jak piszesz, a co będzie po
    kolejnych 6 ? Będziesz stawiał np. Win 2000, konfigurował domeny, podłączał
    komuś kable krosowe, wdrażał, no i pisał po godzinach programy to co do
    Ciebie należy ? Chora sytuacja, ale weź pod uwagę że w wielu firmach się
    jest od wszystkiego !!! Więc wybór należy do Ciebie !

    Pozdrawiam
    Wrangler