eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
  • Data: 2002-10-29 20:24:46
    Temat: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Czesc.
    > > Moja rada:
    > > 1. Precyzyjnie okreslic granice odpowiedzialnosci za "swoje dzielo"
    > > 2. Nie przekraczac tej granicy
    > > Proste, nie?
    > >
    > Tylko co powiniennem zrobić w tej chwili. Pojadę do firmy (30 km), zajmę się
    > swoją robotą, jak gdyby nigdy nic, poproszę szefa o krótką rozmowę, tymczasem
    > zadzwoni klient że serwer znów wisi i... no właśnie, co wtedy. Może to
    głupie,
    > ale nie mogę pozostawić klienta na lodzie. A może powiniennem?
    >
    > Jakub
    >
    1.Rob swoje, a jak kaza ta jedz do klienta, rozgladajac sie za nowa praca.
    2.Jesli zzyles sie z klientem i macie do siebie pewne..zaufanie, a w umowie z
    obecnym pracodawca nie masz wyraznie wpisanej zasady
    o "konkurencyjnosci"....porozmawiaj z klentem, naswietl co trzeba zrobic od
    strony konfiguracyjnej (sadze, ze wiesz co, tylko nie do konca jak), i
    zatrudnij sie u klienta jako admin nadzorujacy dokonczenie wdrozenia a pozniej
    funkcjonowanie systemu. W firmie w ktorej obecnie pracuje (a raczej koncze
    pracowac) admina przechwycono wlasnie z szefa wdrozeniowcow firmy ktora
    sprzedala licencje na system.


    Pozdrawiam
    Krzysztof

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1