PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?

  • 11. Data: 2002-09-05 06:27:49
    Temat: Re: Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc Krzysiu.

> [...]
    >odbyciu stazu (aplikacji), pod kompetentnym nadzorem, moga zdawac ostatnie
    >egzaminy dopuszczajace ich do wykonywania zawodu prawnika. Jakies tam niuanse w
    >rodzajach aplikacji sa, ale sens z grubsza chyba poprawnie podalem.
    >Bez aplikacji gosc ma tak jakby dyplom w uspieniu i moze jako prac z wykszt
    >wyzszym pracowac tam, gdzie nie ma potrzeby zatrudniac prawnika,
    >ale "prawdziwym" prawnikiem nie jest.
    >

    >A teraz ...gwozdz programu...po kiego czorta szkolic sobie konkurencje, na
    >jakies aplikantury brac...no...chyba, ze ktos z rodziny:)..

    Tak sobie mysle ze to srodowisko, na calym swiecie znane jest ze
    swoich drapieznych sklonnosci.
    U nas chyba, ten gatunek ewoluuje znacznie wolniej, na razie jest na
    etapie kanibalizmu (zra sie glównie miedzy soba).
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 12. Data: 2002-09-05 07:59:12
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czesc Krzysiu.
    <>

    > Pozdrawiam
    > Artur
    >
    > --

    KF Ci zle chodzi.

    Pozdrawiam

    Krzysztofsf@roznekontamagabyc

  • 13. Data: 2002-09-05 08:32:38
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > W USA praktycznie wszystko jest sprowadzane z Chin, albo innych krajow
    > dalekiego wschodu. Ale to na prawde praktycznie wszystko,

    Chryslery, boeningi, F16, bułki, masło .... itd. Ciekawe gdzie Ci Amerykanie
    pracują?

  • 14. Data: 2002-09-05 09:32:12
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    > Chryslery, boeningi, F16, bułki, masło .... itd. Ciekawe gdzie Ci Amerykanie
    > pracują?

    W McDonaldsach i mieszkają w przyczepach ;-)
    Jakoś wolę żyć na europejską modłę.
    A poza tym co z tą pracą dla prawnika?

    Pozdrawiam, a jakże ;)

  • 15. Data: 2002-09-05 17:44:36
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    ><>

    >KF Ci zle chodzi.
    Tak to jest jak sie uzywa oprogamowania wiodacego producenta...
    :)

  • 16. Data: 2002-09-05 22:42:41
    Od: "krzysiek m" <k...@t...rr.com>

    > Chryslery, boeningi, F16, bułki, masło .... itd. Ciekawe gdzie Ci
    Amerykanie
    > pracują?
    Kpisz ze mnie, a ja mowie powaznie. Oczywiste jest, ze bulek nikt z Chin nie
    bedzie sprowadzal (choc byc moze przydaloby sie, bo te ich sa do nieczego).
    Ale w takim WallMarcie (supermarket glownie przemyslowy) bardzo trudno
    znalezc cos wyprodukowanego w USA. Czego sie nie dotkniesz to Chiny, nawet
    flagi amerykanskie sa z Chin: mlotki, srobki, ciuchy, garnki, sprzed AGD,
    meble itd.
    Jedyne co mi sie rzucilo w oczy, co jest robione na miejscu (a mogloby nie
    byc) to drukowanie ksiazek. Wiekszosc ksiazek, ktore mialem w reku byla
    wdyrukowana w USA.
    Ilosc rzeczy z Chin robi wrazenie na czlowieku z Polski. To sie po prostu
    rzuca w oczy. W Polsce wiekszosc rzeczy przymyslowych w supermarketach jest
    wyprodukowanych w Polsce, a tuataj sladowa ilosc.
    Pozdrawiam, krzysiek

  • 17. Data: 2002-09-06 07:07:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "krzysiek m" <k...@t...rr.com> wrote in message
    m...
    <cut>
    wschodu
    > W USA praktycznie wszystko jest sprowadzane z Chin, albo innych krajow
    > dalekiego wschodu. Ale to na prawde praktycznie wszystko, spinacze
    > bynajmniej tez.
    > A mimo to nie maja problemu z bezrobociem i jak to wytlumaczysz?
    > Pozdrawiam, krzysiek
    Bo tam 6 Amerykanow obsluguje jeden spinacz - to sie nazywa specjalizacja;)
    /p

  • 18. Data: 2002-09-09 10:16:52
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Czesc, Wrangler :-)
    \(o/ Piszesz:

    > Bo to co mówicie, chodzenie, wysyłanie aplikacji,
    > podnoszenie kwalifikacji, itd. to wszystko o dup...
    > rozbić, takie jest moje zdanie.

    bardzo slusznie- nie ponizaj sie probujac trafic w
    potrzeby pracodawcy, niech sobie dran nie mysli ze
    go potrzebujesz zeby rachunki poplacic ;-))

    > Wrangler

    Nahia, Department of Redundancy Department