PracaGrupypl.praca.dyskusje › Słyszeliście o Biurze Sprzedaży Informacji na temat ofert pracy

  • 1. Data: 2002-09-04 09:41:24
    Temat: Słyszeliście o Biurze Sprzedaży Informacji na temat ofert pracy
    Od: "aro" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Może ktoś zetknął się z Biurem Sprzedaży Informacji przy ulicy
    Marszałokowskiej 83 w Warszawie, które to proponuje po uiszczeniu 100 zł
    opłaty przekazać na, oferty od pracodawców. Mówią że jedną oferte od
    pracodawcy przekazują maksymalnie 3-4 osobom.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-04 09:46:36
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    "aro" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > opłaty przekazać na, oferty od pracodawców. Mówią że jedną oferte od
    > pracodawcy przekazują maksymalnie 3-4 osobom.

    Niezłe niezłe ciekawe jaki pracodawca by się u nich ogłaszał ja na pewno
    nie.
    Pozdrówka
    Lapacz

  • 3. Data: 2002-09-04 13:05:55
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

> [...]
    > opłaty przekazać na, oferty od pracodawców. Mówią że jedną oferte od
    > pracodawcy przekazują maksymalnie 3-4 osobom.

    Za pośrednictwo od poszukującego pracy nie można pobierać opłat a poza tym
    to moim zdaniem nieuczciwa firma. Dostaniesz ofertę na którą się na pewno
    nie zgodzisz. Efekt = 100zł w błoto. Ktoś ich chyba nawet chciał skarżyć ale
    się wymigują, że te 100zł to koszta obsługi a nie pośrednictwo.
    DD

  • 4. Data: 2002-09-04 14:40:25
    Od: <p...@a...com.pl>

    poza tym co to za tajne, nadzwyczajne stanowiska, lepiej wybierać z większej
    ilości ofert (od strony pracodawcy) jak już ktoś to zaznaczył.

  • 5. Data: 2002-09-04 15:19:52
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    aro <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > opłaty przekazać na, oferty od pracodawców. Mówią że jedną oferte od
    > pracodawcy przekazują maksymalnie 3-4 osobom.

    Idiotyzm i naciągactwo, bo przecież pracodawcy zależy na jak największym
    wyborze.