PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?

  • 1. Data: 2002-09-04 10:43:08
    Temat: Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    Jak w temacie. jakieś cudowne recepty, zaklęcia? :)
    Może ktoś zna pracodawcę, który lubi zatrudniać będących na aplikacji?
    A może jeszcze na dodatek w Krakowie? :)

  • 2. Data: 2002-09-04 12:56:35
    Temat: Re: Jak prawnik ma szukac pracy, której nie ma?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Jak bezrobotni po różnych kierunkach studiów mają znaleźć pracę, coraz ich
    więcej nawet tych co mieli pracę ale ją utracili ?
    Może ktoś w końcu poda złoty środek który rozwiąże problemy tak wielu ludzi
    ?
    Bo to co mówicie, chodzenie, wysyłanie aplikacji, podnoszenie kwalifikacji,
    itd. to wszystko o dup... rozbić, takie jest moje zdanie.
    Nikt nikogo nie chce, bo nie ma pracy i tyle, a jak jest to swojego
    wpuszczają !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-09-04 13:08:26
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al4vu1$jeq$...@n...tpi.pl...
    > Nikt nikogo nie chce, bo nie ma pracy i tyle, a jak jest to swojego
    > wpuszczają !!!!

    a jak ma byc praca skoro nie ma w polsce polskich fabryk
    wszystko sie sprowadza
    nawet spinaczy nie sa w stanie wyprodukowac polscy "inteligenci"

    pozdr
    Dante

  • 4. Data: 2002-09-04 13:15:46
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > itd. to wszystko o dup... rozbić, takie jest moje zdanie.
    > Nikt nikogo nie chce, bo nie ma pracy i tyle, a jak jest to swojego

    Jemu nie o taka aplikacje chodzi. prawnicy, z tego co wyczytalem, to po
    studiach nie maja uprawnien do samodzielnego wykonywania zawodu. Dopiero po
    odbyciu stazu (aplikacji), pod kompetentnym nadzorem, moga zdawac ostatnie
    egzaminy dopuszczajace ich do wykonywania zawodu prawnika. Jakies tam niuanse w
    rodzajach aplikacji sa, ale sens z grubsza chyba poprawnie podalem.
    Bez aplikacji gosc ma tak jakby dyplom w uspieniu i moze jako prac z wykszt
    wyzszym pracowac tam, gdzie nie ma potrzeby zatrudniac prawnika,
    ale "prawdziwym" prawnikiem nie jest.

    A teraz ...gwozdz programu...po kiego czorta szkolic sobie konkurencje, na
    jakies aplikantury brac...no...chyba, ze ktos z rodziny:)..

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-09-04 13:21:33
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dante" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a jak ma byc praca skoro nie ma w polsce polskich fabryk
    > wszystko sie sprowadza
    > nawet spinaczy nie sa w stanie wyprodukowac polscy "inteligenci"

    No właśnie - trzeba otworzyć własna fabrykę spinaczy.

  • 6. Data: 2002-09-04 15:17:41
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
    > Bez aplikacji gosc ma tak jakby dyplom w uspieniu i moze jako prac z wykszt
    > wyzszym pracowac tam, gdzie nie ma potrzeby zatrudniac prawnika,
    > ale "prawdziwym" prawnikiem nie jest.

    No właśnie, aplikację trzeba mieć, na aplikacji nie płacą a coś jeść trzeba.
    Jeśli już dopuszczą to zamorzą głodem ...
    magister prawa to gorzej niż sprzątaczka - bie niewykwalifikowana :>

    > A teraz ...gwozdz programu...po kiego czorta szkolic sobie konkurencje, na
    > jakies aplikantury brac...no...chyba, ze ktos z rodziny:)..

    Dlatego pytałem o jakieś cudowne zaklęcia.

    A może jednak ktoś zna jakąś firmę co lubi takich prawników co się szkolą,
    coś umieją i wiele pieniędzy nie wołają?

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-09-04 17:52:38
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik MC <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al517t$emo$...@n...atman.pl...

    > No właśnie - trzeba otworzyć własna fabrykę spinaczy.

    jezeli uwarunkowania gospodarcze (czyt.polityczne) beda sprzyjaly polskiemu
    przemyslowi nie widze problemu , a tak to sie najzwyczajniej w swiecie nie
    oplaca
    i do poki to sie nie zmieni nadal beda tlumy bezdobotnych a do polski nadal
    bedzie splywal bublowaty towar z dalekiego wschodu

    Dante

  • 8. Data: 2002-09-04 20:54:12
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Alfred Kowalski napisal(a) Wed, 4 Sep 2002 10:43:08 +0000 (UTC):
    >Jak w temacie. jakieś cudowne recepty, zaklęcia? :)
    >Może ktoś zna pracodawcę, który lubi zatrudniać będących na aplikacji?
    >A może jeszcze na dodatek w Krakowie? :)

    A czy prawnik musi pracowac w zawodzie prawnika?

    Minely czasy gdy wyksztalcenie dawalo gwarancje
    zatrudnienia zgodnie z kwalifikacjami, wyksztalceniem.
    Dzisiaj trzeba brac prace jaka jest, o ile jest.
    Moze to brutalne, ale takie jest zycie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 9. Data: 2002-09-04 21:21:33
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    > Minely czasy gdy wyksztalcenie dawalo gwarancje
    > zatrudnienia zgodnie z kwalifikacjami, wyksztalceniem.
    > Dzisiaj trzeba brac prace jaka jest, o ile jest.
    > Moze to brutalne, ale takie jest zycie.

    A tak, z Kolegą to się znamy z pl.soc.prawo, gdzie się Kolega specjalizuje w
    bardzo odkrywczej wykładni Konstytucji metodą domową.
    Bóg zapłać za radę Dobry Człowieku!

  • 10. Data: 2002-09-05 02:06:22
    Od: "krzysiek m" <k...@t...rr.com>

> [...]
    nadal
    > bedzie splywal bublowaty towar z dalekiego wschodu
    W USA praktycznie wszystko jest sprowadzane z Chin, albo innych krajow
    dalekiego wschodu. Ale to na prawde praktycznie wszystko, spinacze
    bynajmniej tez.
    A mimo to nie maja problemu z bezrobociem i jak to wytlumaczysz?
    Pozdrawiam, krzysiek