PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dopłata do mieszkania dla pracownika

  • 1. Data: 2002-09-04 10:12:40
    Temat: Dopłata do mieszkania dla pracownika
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam grupowiczow,
    doradzcie gdzie znajde informacje- czy i w jakiej wysokosci moge starac sie o
    dofinansowanie od mojego pracodawcy na mieszkanie, ktore wynajmuje poniewaz
    pracuje poza miejscem mojego zameldowania.
    Dziekuje z gory
    i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-04 20:58:18
    Temat: Re: Dopłata do mieszkania dla pracownika
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

> [...]
    > dofinansowanie od mojego pracodawcy na mieszkanie, ktore wynajmuje
    poniewaz
    > pracuje poza miejscem mojego zameldowania.

    Trochę nie na temat, ale za chwilę, ktoś zażąda od pracodawcy dopłaty do
    butów, bo przecież po drodze do pracy się zużywają. Albo może bilet
    miesięczny, bo mieszkam na drugim końcu miasta :-(

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-05 17:01:22
    Od: "PZ" <p...@m...com>

    Witam

    Użytkownik "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Albo może bilet
    > miesięczny, bo mieszkam na drugim końcu miasta :-(

    Pracowalem w firmie, w ktorej byly bilety na okaziciela i jak nie bylo
    naglej potrzeby spotkania z klientem lub wyskoczenia pocostam to sie bralo
    bilet i jezdzilo.

    Wiem, ze to nie to co poprzednik mial na mysli z mieszkaniem, ale jako
    ograniczenie kosztow taksowek zostalo sprawdzone.

    PZ
    PS. Mozna bylo jeszcze na szybkie zakupy wyskoczyc, bo zawsze mogl sie
    tramwaj spoznic, albo cus:-), ale generalnie pomysl git, bo ludzie mieli
    wiecej ruchu i jak sie po mrozie przelecieli to byli bardzo dotlenieni;-)

  • 4. Data: 2002-09-09 10:16:49
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Czesc, freespam :-)
    \(o/ Piszesz:

    > Trochę nie na temat, ale za chwilę, ktoś zażąda od
    > pracodawcy dopłaty do butów, bo przecież po drodze
    > do pracy się zużywają. Albo może bilet miesięczny,
    > bo mieszkam na drugim końcu miasta :-(

    jap, mniej wiecej :-) chociaz tak w sumie, to nigdy
    jakichs szczegolnych problemow nie robilismy jak np.
    komus z pracownikow samochod zdechl, i chcial zeby
    mu taryfe zasponsorowac... pewnie zalezy od ludzi i
    sytuacji...

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 5. Data: 2002-09-10 11:45:12
    Od: "piter" <p...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dofinansowanie od mojego pracodawcy na mieszkanie, ktore wynajmuje
    poniewaz
    > pracuje poza miejscem mojego zameldowania.

    Witaj!
    Moja propozycja to siedzieć cicho i cieszyć się, że jeszcze tam pracujesz.
    Poproś lepiej o podwyżkę. Jak nie da - trudno!

    Pamiętaj, że zawsze pracodawca może znaleźć pracownika z tego samego miasta
    co siedziba firmy.

    Pozdrawiam i powodzenia.

    .piter