PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie

  • 1. Data: 2002-09-04 11:24:47
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "Rafalus" <r...@w...pl>

    Mam takie dosc nietypowe pytanie. Czy podana w umowie zlecenie (z ZUS i
    zdrowotnym) placa brutto moze byc zinterpretowana przez pracodawce jako jego
    calkowity koszt zatrudnienia. Chodzi o to ze pracodawca musi zaplacic swa
    czesc skladki ZUS (oprucz czesci pracownika) i czy te skladke moze warzucic
    do tej kwoty brutto. Czy jest to jakos uregulowane prawnie ?

    Mam nadzieje ze wyrazilem sie zrozumiale :))

    Rafalus

  • 2. Data: 2002-09-04 14:54:53
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Mam nadzieje ze wyrazilem sie zrozumiale :))

    zasadniczo brutto to brutto - prpacodawca do niego _doplaca_ swoja
    czesc Twoich ZUSow, tu nie ma co interpretowac.
    Chyba, ze w umowie jest wyraznie napisane, ze to nie jest
    _brutto_ a calkowity koszt pracodawcy.
    Przyznam, ze bardzo bym sie zdziwil gdybym zobaczyl taka umowe ;).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek