PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
    From: "mer" <b...@w...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Date: Tue, 9 Sep 2003 07:47:13 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    > inteligentna. Akurat uważam, że moja wypowiedż była bardzo na temat.
    > Mieszkam i pracuję w jednym z największych miast w Polsce i z opisaną
    > sytuacją spotykam się na codzień. Wirus rozprzestrzenił się sam. A każdy
    > powód jest dobry żeby pozbyć się pracownika. Nie masz pojęcia co może kryć
    > się pod sformułowaniem "cięzkie naruszenie...". Największym filozofom nie
    > śniło się jakie powody potrafią wymyślać pracodawcy. Przeczytaj wypowiedż
    > Manny
    > Z poszanowaniem, choć całkowice w niezgodzie

    Przecież ja nie twierdze, że tych sytuacji nie ma. Ja uważam, że jedynym i najlepszym
    lekarstwem na
    takich pracodawców jest nie pracowanie u nich. Inna sprawa jest jak to tego dojść.
    Jeszcze raz zauważe, że nie można mieć do godziny 16:00 socjalizmu w którym to
    pracodawcy
    zatrudniają dokładnie tak jak chcemy a nie jak im się opłaca, po południu, gdy robimy
    zakupy to już
    ma być wolny rynek i mamy prawo wybrzydzać.

    mer