PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
  • Data: 2003-09-09 19:39:36
    Temat: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Od: "mer" <b...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

    >Jesli bedzie mial mozliwosc wybrania pomiedzy praca "w normalnych warunkach", a
    praca u jakiegos
    wyzyskiwacza, to na pewno wybierze te pierwsza mozliwosc. Ale w chwili obecnej nie ma
    takiej
    mozliwosci, bo jeszcze raz - nie kazdy ma odpowiednia sile przebicia, a nie powinno
    to byc powodem
    do skreslenia takiego czlowieka.

    Problemem jest, że gdy stworzymy warunki, które pozwolą przeżyć takim ludziom to na
    jednego
    nieprzystosowanego znajdzie się 10 "nieprzystosowanych" i będziesz pół roku robił na
    nich za darmo.

    mer