PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
  • Data: 2003-09-10 05:59:14
    Temat: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Od: Rafti <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-09-09 17:14, mer napisał :

    > Ta sytuacja nazywa się właśnie wolny rynek. Pracują właśnie za tyle ile jest warta
    ich praca w danej
    > sytuacji rynkowej.
    >
    >To ty przyspieszasz, gdy domagasz się, aby pracodawcy płacili więcej
    >niż rynek wymaga.
    >Będziesz miał prawo do takich postulatów, gdy zapłacisz w sklepie z
    >własnej woli podwójną cenę.

    > Jak wyżej.

    Jeżeli uważasz, że banda złodziei okradająca i wyzyskująca pracowników
    nazywa się wolnym rynkiem...

    Poza tym zdaje się, że Twoja argumentacja jest trochę niespójna.
    Proponujesz płacić podwójną cenę po to, żeby dać pracownikowi więcej. A
    za chwilę zgadzasz się z tym, że to nie ma sensu bo i tak nie trafią te
    pieniądze do niego, tylko do wyzyskującego go pracodawcy. Trochę
    konsekwencji.

    Rafti
    usuń WYTNIJTO żeby otrzymać prawdziwy adres