PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
    From: "mer" <b...@w...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Date: Tue, 9 Sep 2003 07:40:25 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    > ROTFL.Mer, właściciela to jest zysk po opodatkowaniu, nie kasa która
    > wpłyneła na konto firmy. Te pieniądze należą do: dostawców, pracowników, US,
    > ZUS, banków, funduszy leasingowych, czyli wszystkich wobec których firma ma
    > zobowiązania. Jeśli sądzisz, że w _normalnie_prowadzonej firmie, właściciel
    > przychodzi do księgowego i nakazuje przelać z firmowego konta pieniądze na
    > konto prywatne to jesteś zwykłym nieukiem.

    Jeżeli sądzisz, że wszyscy mają decydować tylko nie właściciel firmy co robi ze swoja
    własnością to
    jesteś gorzej niż nieukiem. Jesteś komunistą.
    Jeżeli ktokolwiek łamie obowiązujące prawo to informuje się odpowiednie organy a nie
    decyduje za
    niego co mu wolno robić a co nie.
    Jeżeli uważasz, że nie mam racji to wpuść mnie do twojego domu, abym nadzorował twoje
    wydatki i
    przypilnował, abyś podatek zapłacił.

    mer