PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Date: Mon, 8 Sep 2003 23:52:05 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@serwer.tvgawex.pl

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości
    news:bjif8g$fb6$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Tak samo jak te, kiedy firmy nie stać na pensje dla pracowników, a
    właściciel mimo to

    > Czy dobrze zrozumiałem, że chcesz, abym od przyszłego miesiąca mówił ci na
    co masz wydać twoje
    > pieniadze?

    ROTFL.Mer, właściciela to jest zysk po opodatkowaniu, nie kasa która
    wpłyneła na konto firmy. Te pieniądze należą do: dostawców, pracowników, US,
    ZUS, banków, funduszy leasingowych, czyli wszystkich wobec których firma ma
    zobowiązania. Jeśli sądzisz, że w _normalnie_prowadzonej firmie, właściciel
    przychodzi do księgowego i nakazuje przelać z firmowego konta pieniądze na
    konto prywatne to jesteś zwykłym nieukiem.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki