PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
    From: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Date: Mon, 8 Sep 2003 21:39:42 +0200

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości
    news:bjg3o3$r9o$1@news.onet.pl...
    > Nie zauważyłeś że rozprzestrznił się teraz wirus przyjmowania do pracy za
    najniższą stawkę tj. 800,-
    > bo mniej już
    >
    > Nie wiem czy zauważyłaś, ale ty ten wirus też codziennie roznosisz. Od
    takiego wirusa chorujesz
    > poten na chorobe zwaną "wolnym rynkiem".
    > W twoim wypadku objawia się ta choroba tak, że koniecznie chcesz kupić na
    przykład chleb za jak
    > najmniejsze pieniadze.
    > Jak zobaczysz w innym sklepie taki sam chleb, ale tańszy to natychmiast
    (nawet bez wypowiedzenia!)
> [...]
    inteligentna. Akurat uważam, że moja wypowiedż była bardzo na temat.
    Mieszkam i pracuję w jednym z największych miast w Polsce i z opisaną
    sytuacją spotykam się na codzień. Wirus rozprzestrzenił się sam. A każdy
    powód jest dobry żeby pozbyć się pracownika. Nie masz pojęcia co może kryć
    się pod sformułowaniem "cięzkie naruszenie...". Największym filozofom nie
    śniło się jakie powody potrafią wymyślać pracodawcy. Przeczytaj wypowiedż
    Manny
    Z poszanowaniem, choć całkowice w niezgodzie