PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomóc mojemy bratu › Re: Jak pomóc mojemy bratu
    From: "mer" <b...@w...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomóc mojemy bratu
    Date: Sun, 7 Sep 2003 22:17:00 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    Nie zauważyłeś że rozprzestrznił się teraz wirus przyjmowania do pracy za najniższą
    stawkę tj. 800,-
    bo mniej już
    > nie można (tj. ok. 550,- na rękę),

    Nie wiem czy zauważyłaś, ale ty ten wirus też codziennie roznosisz. Od takiego wirusa
    chorujesz
    poten na chorobe zwaną "wolnym rynkiem".
    W twoim wypadku objawia się ta choroba tak, że koniecznie chcesz kupić na przykład
    chleb za jak
    najmniejsze pieniadze.
    Jak zobaczysz w innym sklepie taki sam chleb, ale tańszy to natychmiast (nawet bez
    wypowiedzenia!)
    zmieniasz sklep.
    Nie wstyd ci?
    Chciałabyś, aby się czasy zmieniły i sklepikarze nie byli posłuszni jak baranki?
    Jeżeli ci nie wstyd, że zmieniasz sklep, aby taniej kupić to nie oczekuj, że
    właściciel firmy bedzie
    inaczej myslał.

    mer