PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy › Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    From: "grzesiek" <p...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pomoc mojemu bratu (zwolnienie dyscyplinarne) wypadek w pracy
    Date: Sun, 07 Sep 2003 19:54:26 GMT

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnblm3eb.13u.wojsal1@wojtek.sal.com...

    > Brat popelnil blad - nie da sie ukryc. Ale co da firmie,
    > jakie korzysci da wywalenie go z pracy. Wywalic mozna kogos,
    > kto premedytacja cos niszczy, albo zniszczyl i jest dumny
    > z siebie.

    No wlasnie, i mi sie wydaje, ze dyscyplinarne zwolnienie mozna wydac komus,
    kto ewidentnie zlamal regulamin pracy.

    > Mysle ze dyrektor popelnil tu blad. Nic nie osiagnal korzystnego
    > dla firmy, a zrazil do siebie czlowieka i chyba go skrzywdzil
    > (brat dzialal w dobrej wierze).
    > Zaloze sie natomiast, ze dyrektor niewiele zrobil ... by
    > uniknac podobnych przypadkow w przyszlosci. A przeciez az
    > sie prosi, by zadzialal tu zapobiegawczo (no i korygujaco rowniez).

    Wyglada na to, ze jego zapobiegawczosc polega na zwalnianiu, chyba zle
    ocenia ludzi, no i sam nie popelnia bledow ;)

    > Jesli mialby kogos karac to raczej tego kolege (choc i to
    > wymagaloby zbadania sprawy).

    Wogole go to nie interesowalo, brat dostal "papier" i nie mial zadnych szans
    na wlasna obrone.

    Pozdr
    Grzesiek