PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ? › Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    From: "Jean" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Date: Wed, 4 Aug 2004 21:40:25 +0200

    >Zalezy od urzednika. Przewaznie jesli ktos podejmie jakas decyzje, to nie
    >chce od niej odstapic. A jesli jeden urzednik tak decyduje, to jest bardzo
    >prwdopodobne, ze caly urzad ma takie wytyczne.

    totalna bzdura

    >Odwrotnoscia jest twarda wedrowka z pisemnym podaniem o zmaine terminu po
    >kolejnych przelozonych (bezrobotny ma czas na siedzenie w urzedzie i
    >dokopywanie sie do kolejnych kierowniczek). Ale na to trzeba miec nerwy i
    >odpowiednia "konstrukcje" psychiczna

    przesadzasz wacpan tutaj ;)
    ja jak kce zalatwic sprawe w dowolnym urzedzie to nieczekam, wlaze i mowie
    czego chce, moze latwiej jest rozmawiac urzedasowi z urzedasem ;)

    >Np w moim urzedzie wszystkie panie " z okienka" sa bezrobotnymi na pracach
    >interwencyjnych i zadna sie nie wychyli jesli ma klasyczny przypadek jaki
    >podano jej na szkoleniu.

    1 - osoba bezrobotna nie moze byc pracownikiem
    2 - to nie interwerncyjne tylko roboty publiczne lub staze (urzad wtedy
    niedoklada do takich osob ze swoich srodkow, jak to ma miejsce dla prac
    interwencyjnych)

    Jean