PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ? › Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
  • Data: 2004-08-05 06:19:43
    Temat: Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę o pomoc. Jestem bezrobotnym nauczycielem, zarejestrowanym w urzędzie
    > pracy od początku wakacji. Został mi wyznaczony comiesięczny termin pojawiania
    > się u nich, celem osobistego potwierdzenia podpisem gotowości pracy.

    Bycie bezrobotnym, otrzymywanie za nic ubezpieczenia i czasem zasilku, z MOICH i
    kolegow pieniedzy jest swego rodzaju przywilejem, a nie zas obowiazkiem ze strony
    spoleczenstwa. Skoro zglosiles sie o pomoc do urzedu, nie mysl, ze ja i koledzy
    bedziemy placili za Twoje wakacje.

    patrz na urzad pracy jak na pomocnika, a nie strone w konflikcie

    Wojtek