PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ? › Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
  • Data: 2004-08-04 20:37:37
    Temat: Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nio tak gugle przyjacielem, ale niedoczytalem txt i moj blad
    nie mam pojecia co sie dzieje w zusie :/
    ale jakby mojej kobiecie odmowili macierzynskiego to stanal bym sobie w pod
    zusem rano i sprawdzal kto wchodzi z pracownikow po rozpoczeciu pracy, lub
    zalatwialbym jakies sprawy za minute koniec pracy, tak dla zloscliwosci,
    jesli by niebylo jeszce/juz pracownika to oficjalne pismo z podbiciem przez
    sekretariat lub instytucje nadrzedna itd...... - ale to ostatecznosc jak by
    mi zalezli za skore
    a tak jesli urzednik bylby "toporny" wzial bym go na psychologa i tyle ;)
    wiesz mozesz ustawic sobie nawet najgorsza biurwe w skarbowce ;]
    jak mi ktos "podpadnie " i mowi ze idzie do kiero, to nawet pokuj pokazuje,
    ludzik wtedy ucieka do doma ;0
    gorsi sa tacy z serii "cicha woda"... nic nie powie a lezie odrazu do kiero,
    niekoniecznie na skarge, ale na takich tez sa sposoby ;]

    ps. Waldek, moze tez sie wypowiesz ? ;)

    Jean