PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pan/pani widzi swoją przyszłość?

  • 1. Data: 2004-05-20 19:16:13
    Temat: Jak pan/pani widzi swoją przyszłość?
    Od: "Mario_nrX" <m...@p...onet.pl>

    Jaka jest pana wizja przyszłości?
    Jak pan widzi swoją przyszłość w naszej firmie?

    Takie pytania często spotykane są przeze mnie na rozmowach kwalifikacyjnych.
    Prawdę mówiąc stanowi ono dla mnie pewien problem - nie bardzo wiem jak na nie
    odpowiadać. NA dobrą sprawę każda odpowiedź jest dobra:
    - Widzę dobrze.
    - Widzę źle.
    - Różowo.
    - Nie widzę.
    - Nie mam wizji, nie jestem ćpunem.
    - Chciałbym rozwijać się w kierunku.... (I co ztego że chciałbym się rozwijać
    skoro oni się tym nie zajmują - kiedyś prezes zadał mi to pytanie po tym, jak
    już wiedziałem, że mam robić konkretną robotę)

    Co ma na celu takie pytanie?
    Jak na nie odpowiadać?

    Pozdrawiam
    Mariusz

    P.S. Szczerze mówiąc pytanie o wizję mojej przyszłosci jest wyjątkowo durne.

  • 2. Data: 2004-05-21 06:38:28
    Temat: Re: Jak pan/pani widzi swoją przyszłość?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > P.S. Szczerze mówiąc pytanie o wizję mojej przyszłosci jest wyjątkowo
    durne.

    Ja niezmiennie odpowiadam:
    " chcialbym zostac Dyrektorem Handlowym/Prezesem Zarządu firmy *nazwa firmy
    z ktora wlasnie rozmawiam* "
    Dość skuteczne, jak dotychczas :P

    fotech

  • 3. Data: 2004-05-21 13:09:18
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > " chcialbym zostac Dyrektorem Handlowym/Prezesem Zarządu firmy *nazwa
    firmy
    > z ktora wlasnie rozmawiam* "
    > Dość skuteczne, jak dotychczas :P

    Czyli często jesteś na rozmowach ;-)

    GSZ

  • 4. Data: 2004-05-23 14:23:44
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    To jest moje "ulubione" pytanie na rozmowach. Zawsze sie po cichu smieje z
    tego pytania.
    pozdr
    nornik