PracaGrupypl.praca.dyskusje › franchising

  • 1. Data: 2004-05-20 15:55:08
    Temat: franchising
    Od: b...@o...pl

    Czy ktoś z was ma/miał doświadczenia z taką działalnością?
    Ciężko zastanawiam się aby zacząć działać na tej zasadzie. Nie myślę tu o
    otworzeniu stacji benzynowej albo Biklego (kasa, kasa!) ale czegoś mniejszego.
    Podzielcie się opinią.

    Bionka

  • 2. Data: 2004-05-20 16:15:09
    Temat: Re: franchising
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    b...@o...pl wrote in

    > Czy ktoś z was ma/mial doświadczenia z taką dzialalnością?
    > Ciezko zastanawiam sie aby zacząc dzialac na tej zasadzie. Nie myśle
    > tu o otworzeniu stacji benzynowej albo Biklego (kasa, kasa!) ale
    > czegoś mniejszego. Podzielcie sie opinią.

    Te wymienione przez Ciebie naleza do malych - 30-150tys. tyle mniej wiecej
    trzeba wlozyc i zamrozic. Ile przeznaczysz na sama inwestycje zalezy juz od
    Twoich mozliwosci ponad poprzeczke. Lokal zwykle oplaca franczyzodawca,
    Tobie na glowe spadaja pracownicy.

    Rozmawiac i negocjowac mozna - sprobowac warto.

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-20 19:49:21
    Od: neco <n...@g...pl>

    [ 2004-05-20 17:55 ] b...@o...pl wrote:

> [...]
    > otworzeniu stacji benzynowej albo Biklego (kasa, kasa!) ale czegoś mniejszego.

    zobacz sobie tutaj - może Ci to pomoże :-)

    http://www.franchising.org.pl/

  • 4. Data: 2004-05-21 06:54:08
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "neco" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zobacz sobie tutaj - może Ci to pomoże :-)
    >
    > http://www.franchising.org.pl/

    Jeżeli już to polecam o wyższą klasę portal http://www.franchising.info.pl/
    a w szczególności forum, bardzo bogate archiwum oraz katalog firm.
    Interesujące artykuły znajdują się na portalu http://profit.redakcja.pl/ ,
    szukaj pod hasłem "franchising" oraz "franczyza".
    p.