PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana stanowiska pracy POMOCY PROSZĘ!!!!

  • 1. Data: 2004-05-20 19:33:57
    Temat: zmiana stanowiska pracy POMOCY PROSZĘ!!!!
    Od: "Wojtek" <c...@o...pl>

    Hej Wam wszystkim. Pracuję juz ok 3 lat i sprawdzam sie w niej doskonale.
    Chciałbym złożyc podanie do szefostwa o przeniesienie mnie na inne stanowisko
    lepsze, lecz nie wiem co w nim ująć. Prosze o pomoc we wskazaniu stronę bądź
    pomocy napisania mi go. Chciałbym go bardzo wyolbrzymić, czyli upiększyć (mam
    studia, młody jestem, język srednio znam, pracowity, itp) Prosze
    Pozdrawiam pomóżcie

  • 2. Data: 2004-05-20 20:02:05
    Temat: Re: zmiana stanowiska pracy POMOCY PROSZĘ!!!!
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Thu, 20 May 2004 21:33:57 +0200, Wojtek wrote:

    > studia, młody jestem, język srednio znam, pracowity, itp) Prosze
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No ale o polskim języku mówisz, tak.. ? ;]

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-05-20 20:24:22
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Z praktyki. W sekretariacie prezesa dużego oddziału dużej firmy pracowała
    panienka. Nieźle oblatana w sprawach, którymi się zajmowała. Stwierdziła, że
    podoła wzięciu na siebie również obowiązków związanych z kontrolingiem
    ISOwym (firma wdrażała 9001). Ale i tego było jej mało, bo wiedziała ile
    zarabiają handlowcy. Rozumowała tak, że skoro a. zna specyfikę firmy, tzn
    sposób zarządzania b. zna produkty firmy c. zna standardy pracy, kwoty itp
    to wystarczy jej do objęcia stanowiska handlowca. I była nim. Przez 2 czy
    trzy miesiące, po czym fru z firmy i dość długo szukała nowego miejsca
    pracy.
    To tak ku przestrodze, czy jesteś pewny zmiany pozycji w firmie.
    A co do motywacji w piśmie do osób przełozonych? uwypuklić, jakie elementy
    doświadczenia wskazują na objęcie takiego a nie innego stanowiska. Wskaż
    wszelkie za taką decyzją. Uzasadnij, dlaczego ty