PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ja mam sie ubezpieczyć ?

  • 1. Data: 2004-05-20 16:25:43
    Temat: Jak ja mam sie ubezpieczyć ?
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    Obecnie Jestem zatrudniona na umowę o dzieło jak się mam ubezpieczyć. Pragnę
    dodać ze jest to jedyny mój dochód, praca jaką wykonuje należy do
    niebezpiecznych (laboratorium chemiczne).Bedąc studentką sama sobie płaciłam
    składki a co teraz mam zrobić.???
    Magdalena

  • 2. Data: 2004-05-20 20:45:18
    Temat: Re: Jak ja mam sie ubezpieczyć ?
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > dodać ze jest to jedyny mój dochód, praca jaką wykonuje należy do
    > niebezpiecznych (laboratorium chemiczne).Bedąc studentką sama sobie płaciłam

    nadal możesz sama sobie opłacać składki( jeśli chodzi o ubez.zdr.:) wejdz na
    stronę NFZ i poczytaj:)
    pozdrwawim
    magda

  • 3. Data: 2004-05-21 17:38:39
    Od: "Magdalena" <m...@g...pl>

    Z umowy o dzieło muszą być odprowadzone składki na ubezpieczenie zdrowotne.
    Jest to kawałek podatku.
    Nie ma sensu się dodatkowo ubezpieczać w NFZ

  • 4. Data: 2004-05-21 17:45:11
    Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl>

    Magdalena wrote:
    > Z umowy o dzieło muszą być odprowadzone składki na ubezpieczenie
    > zdrowotne. Jest to kawałek podatku.
    > Nie ma sensu się dodatkowo ubezpieczać w NFZ

    Bardzo mi przykro - nie masz racji, więc proszę - nie wprowadzaj ludzi
    w błąd - od umowy o dzieło nie ma obowiązku odprowadzania składek na
    ubezpieczenie zdrowotne...
    Fakt odprowadzenia ryczałtowego podatku od kwoty będącej
    wynagrodzeniem za umowę o dzieło nie oznacza bynajmniej, że jest się
    już ubezpieczonym..

    Grzegorz Busz