PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Date: Thu, 28 Sep 2006 22:02:20 +0200

    W wiadomości news:efh7qb$dfs$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > piszesz ze wiekszosc szuka pracy przez rozsylanie LM i CV przez siec i
    > czeka na odpowiedz
    > z tego co slyszalem skutecznosc takiego poszukiwania pracy to zaledwie 3 %
    > pytalem zatem o rade na inna metode poszukiwania pracy ktora bys polecil
    Nie byłem pewien, bo zdanie pytające normalnie kończy się znakiem zapytania.
    Do meritum.
    1. Odpowiedzieć sobie na pytanie co umiem i chcę robić.
    2. Poszukać przedsiębiorstw oferujących swoje usługi/produkty w tej
    dziedzinie (i wcale nie poszukujących pracowników).
    3. Zadzwonić (nie pisać durnych papierków, z rzadka czytanych przez równie
    durnych HRów) i osobiście, własną paszczą zaoferować swoją pracę.
    Zaoferować - kapujesz? Nie "ubiegać się", "aplikować", tylko zaproponować,
    jak równy równemu.
    4. Jak nie interesuje - trudno. Wiesz od razu i nie upadlasz się mizdrzeniem
    na RK.
    5. Jak interesuje, to umawiasz się na rozmowę osobistą, na którą decyduja
    się równoprawne strony.

    > p.s administracja publiczna, urzedy, organizacje, szkolnictwo to tez w
    > zasadzie FIRMY
    No niech będzie, ale przyznasz, że z lektury postów choćby tej grupy termin
    "firma" ma dla większości firmoidów o wiele węższe i dość jednoznaczne
    konotacje.

    > tylko czasami rzadzace sie troche innymi prawami do ktorych
    > dostac sie przypuszczalnie jest czasami znacznie trudniej anizeli do
    > "normalnych firm" (to tylko moja subiektywna opinia- moge sie mylic)
    Tu chyba nie ma sztywnych reguł.

    > nie
    > wspomne tu o zarobkach np w szkolnictwie (fakt ze pracuje sie 16 h /tydz
    > ale zarobi sie jako stazysta 800 PLN i wez sie za to utrzymaj)
    Ehh, aleś posiał chwastów - ani 16h/tydz., ani 800 zł...
    No i przede wszystkim nie zauważyłeś, że ja pisałem o pracy w szkolnictwie,
    ale nie pisałem że jako nauczyciel...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:efh5m3$u3e$1@news.dialog.net.pl...

    [cut]

    A jakbyś tak nauczył się pisać posty jak należy, to stało by się coś złego?

    Jotte