PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
  • Data: 2006-09-28 08:36:09
    Temat: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > chodzi mi o pytania typu
    >
    > Ile chcialby Pan zarabiac?

    Podaje kwote na jak wyceniam moja prace, biorac pod uwage okolicznosci -
    czyli fakt, ze nie chce przeprowadzic sie do Warszawy, tylko chce prace
    w Lodzi i podaje ja wskazujac, ze jest to placa po okresie probnym.

    > Kto jest dla Pana autorytetem?

    Wszystko zalezy od dziedziny.

    > Co chcialby Pan robic za 5 lat??

    Nie martwic sie o dochody.

    > Jak widzi Pan swoja kariere w naszej firmie??

    Tu raczej ja chcialbym sie zapytac, jakie sa mozliwosci kariery w firmie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl