PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odpowiadacie na najczestsze pytania przyszlego pracodawcy??

  • 11. Data: 2005-09-08 08:22:55
    Temat: Re: Jak odpowiadacie na najczestsze pytania przyszlego pracodawcy??
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > ..

    > ..a nie chcesz handlowcem byc? :> Bo widze tu naturalny,
    > wielkiej urody talent :)))

    Dzięki za pochwałę, ale zważywszy na kierunek studiów jaki sobie
    wybrałem (informatyka jeden, bankowość drugi), to raczej nie
    bardzo. ;) A trzeciego kierunku na raz nie wezmę bo czasowo
    nie wyrobię. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2005-09-08 09:19:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Thu, 8 Sep 2005 08:22:55 +0000 (UTC)]:

    > Dzięki za pochwałę, ale zważywszy na kierunek studiów [...]

    Ty no, nie psuj sobie tego talentu studiami tylko... ;))

    Kira

  • 13. Data: 2005-09-08 10:52:48
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > W moim przypadku mówimy o stawce godzinowej, także 1/15 malucha
    > jest wystarczająca. ;)

    wszelkie negocjacje powinny być poparte jakąś wiedzą bo będziesz robił za
    tzw. friko ;-)
    http://tinyurl.com/defq2

  • 14. Data: 2005-09-08 11:08:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Grzegorz Kasperek napisał(a):

    > wszelkie negocjacje powinny być poparte jakąś wiedzą

    Ależ ja sobie zdaję doskonale sprawę ile potrafią maluchy kosztować. :]

    > bo będziesz robił za tzw. friko ;-)

    Nie jestem przeciwny pracom społecznym. :)

    > http://tinyurl.com/defq2

    Rocznik wspomnianego malucha nie był dyskutowany.
    Takie rzeczy się omawia na etapie drugim. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2005-09-08 11:27:24
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > 1. Dlaczego w tej firmie?

    Nikt mi nie zadal takiego idiotycznego pytania jeszcze, odpowiedziałbym - bo ta firma
    oferuje taka prace

    > 2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

    Zgodnie z prawda - kwote co do złotówki, zanim ją podam pytam o składowe
    niepieniężne, i czy jest system premiowania.
    Póki go nie poznam i nie zrozumiem, nie podaje kwoty.

    Wojtek

  • 16. Data: 2005-09-08 11:32:19
    Od: "moles" <m...@o...pl>

    > Rocznik wspomnianego malucha nie był dyskutowany.
    > Takie rzeczy się omawia na etapie drugim. ;)

    To Ci sie udało :)

  • 17. Data: 2005-09-08 14:04:38
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Tapio napisał:
    > np.
    > 1. Dlaczego w tej firmie?
    > 2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

    Ja mówiłem prawdę. Nie wyobrażam sobie jak można podpowiedzieć
    odpowiedzi na to pytanie. Chyba tylko Ty wiesz czemu chcesz pracować w
    jakiejś konkretnej firmie i za ile.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919