PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwa w zatrudnieniu

  • 1. Data: 2005-09-07 11:06:15
    Temat: przerwa w zatrudnieniu
    Od: "g" <...@a...pl>

    Witam.
    Jestem w trakcie zmieniania pracy. Wypowiedzenie zlozylem tak, ze pracowac
    koncze z koncem wrzesnia. Kolejna firma zatrudnia mnie od poczatku
    listopada. Mam wiec miesiac przerwy, bo stwierdzilem, ze przyda sie chwila
    wytchnienia (akurat moge sobie na to pozwolic ze wzgledow finansowych).

    Pytanie moje jest nastepujace: jakie konsekwencje moze miec taka
    'nieciaglosc zatrudnienia'. Co to jest w znaczeniu formalnym 'ciaglosc
    zatrudnienia'? I czy taki miesiac przerwy moze mi w jakims sensie zaszkodzic
    (emerytura, zdolnosc kredytowa, cokolwiek innego).

    Z gory dzieki za odpowiedzi

    grzesiek