PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja nie mam...
    Date: Tue, 22 Jul 2003 10:11:37 +0200

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfiptv$1q4$1@inews.gazeta.pl...

    > Robiliśmy kiedyś w pewnym mieście elektrykę w Castoramie. Przyjechał
    > generalny na Europę wschodnią z Francji na inspekcję. Obiekt był dopiero w
    > budowie, dach ściany, błoto, glina. Przyszedł czas na śniadanie, chłopaki
    > poszli sobie kupić bułki i szli do baraku coś wszamać. Ale jeden z nich
    > niósł prowiant a takiej zółtej reklamówce z napisem "practiker" (czyli
    > konkurencja przyszłego sklepu). Jak zobaczył to ten dyrektor...wściekł
    się,
    > kurew narzucał, wyrzucił go z budowy i kazał wyrzucić z naszej firmy albo
> [...]
    Ciekawe gdzie gość miał wcześniej kupować w Castoramie jak ją dopiero
    budowali. Czasami takim ludziom to trzeba by powiedzieć co się o nich
    myśli - może by poskutkowało. Do tego dochodzi jeszcze to iż szefowie
    zachodnich marketów traktują zagranicznych pracowników tak jak się
    traktowało murzynów parę wieków temu w Ameryce..

    A zresztą co tu daleko szukać sam widzę na codzień jak "stanowisko" uderza
    niektórym do głowy. Wydaje im się iż inni ludzie to gorszy gatunek.

    PawełW.