PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
  • Data: 2003-07-22 08:07:27
    Temat: Re: Ja nie mam...
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wracaliśmy kiedyś z wakacj z Mikołajek pociągiem i traf chciał ze kupiono
    komputer do kasy. Gośc stukał jednym palcem i obawialiśmy sie , że biletu
    nie zdązymy kupic, bo duża kolejka a mało czasu. 10 min przed odjazdem
    doczekaliśmy się , był jeden gość z nami z Halinowa. Kasjer się zawiesił...
    Nie potrafił wypisać biletu. Próbuje, próbuje i nic...Mowimy: "panie
    pospiesz się pan !" , a on odpowiada : "nie ma takiego miasta Halinów".
    Wkładamy głowę do okienka, żeby zobaczyć monitor i pan usłyszał jedną prostą
    uwagę : " Panie, Chalinów piszemy przez "H" jak Halina". Udało się :) Jak
    widzicie odsługa komputera to nie wszystko, trzeba mieć to "coś". hehe
    Sławek