PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...

  • 11. Data: 2002-07-04 10:38:01
    Temat: Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    > A i pewnie klienci sie ucieszyli, że mają taniej i lepiej
    >
    > Jakub

    Ja to znam od strony klienta. Kiedys mialem agencje reklamowa, ktora nas
    zlewala. Z czasem dwoch ludzi, ktorzy nas tam obslugiwali, zalozyli wlasna
    agencje i poziom obslugi zmienil sie diametralnie (na lepsze oczywiscie)
    jesli ktos ma problemy ze swoja stara agencja to dajcie znac na priv - podam
    Wam namiary na moja agencje piszcie: b...@w...pl
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-07-04 11:13:34
    Od: "mercedess" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    > No coz jesli myslisz ze po zalozeniu firmy bedziesz pracowac mniej to
    > obawiamsie ze sie rozczarujesz.

    ***ja dobrze to rozumiem, że będęm usiała pracować równie długo, ale sama
    sobie ustalam czas, jeśli mam ochote coś załatwic na mieście to sama porę.
    A nie jak tu -jestm przyblokowana od 8.00 do 20.00

    > Poza tym jest kolejne ryzyko: Zalozmy ze zerejestrujesz sie jako firma i
    > bedziec swidczyc uslugi dla tego samego pracodawcy. Oczywiscie wowczas nie
    bedzie mogl od Ciebie wymagac "12-godzinnego towarzystwa". Jednak musisz sie
    liczyc z bardzo wysokim prawdopodobienstwem "zatorow platniczych".

    *** akurat moja firma dobrze przędzie, więc myślę, ze z płatnosciami nie
    byłoby problemu. Gorzej z formą zatrudnienia - obawiałabym się złej reakcji
    ze strony szefostwa.

  • 13. Data: 2002-07-04 11:22:01
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > *** akurat moja firma dobrze przędzie, więc myślę, ze z płatnosciami nie
    > byłoby problemu. Gorzej z formą zatrudnienia - obawiałabym się złej reakcji
    > ze strony szefostwa.

    Jesli mialabys robic dokladnie to samo jako firma co robisz jako pracownik, u
    tego samego czlowieka, to obawiam sie, ze po prostu jako firma bedziesz
    siedziala do 20-ej. Zastanow sie, jak maja wygladac twoje faktury..za jakie
    czynnosci bedziesz obciazala pracodawce. Jesli za "uslugi prowadzenai biura w
    miesiacu..." czy jakies takei..to obawiam sie, ze nic sie nie zmieni. Jesli
    natomiast za "sporzadzenie prezentacji - 200 zl" i tak dalej, kolejne
    usliugi...to moze ci sie oplacac.

    Pozdrawiam
    kzrysztof

  • 14. Data: 2002-07-04 12:19:39
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Poza tym: Pracodawca sie ucieszy ze zmniejsza mu sie koszty (ZUS itp.) Pod
    warunkiem ze zaproponujesz mu nizsza stawke niz Twoja obecna pensja brutto.

  • 15. Data: 2002-07-04 12:28:53
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Poza tym: Pracodawca sie ucieszy ze zmniejsza mu sie koszty (ZUS itp.) Pod
    > warunkiem ze zaproponujesz mu nizsza stawke niz Twoja obecna pensja brutto.

    Tak zachowa się racjonalny pracodawca. Osobiście znam takiego, któremu
    podobna propozycja spowodowała wystąpienie piany na twarzy.
    Innym zagadnieniem jest to, że umowa taka nie może nosić cech umowy o
    pracę, więc nie powinna zawierać podległości służbowej i działania pod
    kierownictwem.

    Dogbert

  • 16. Data: 2002-07-04 12:57:55
    Temat: Re: Ja już mam dosyć harowania po 1
    Od: "mercedess" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Innym zagadnieniem jest to, że umowa taka nie może nosić cech umowy o
    > pracę, więc nie powinna zawierać podległości służbowej i działania pod
    > kierownictwem.

    - czyli nie mam szans...

  • 17. Data: 2002-07-04 13:19:44
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Jesli przeczytasz kilka przepisow KP nt stosunku pracy i jakis znajomy
    prawnik sprytnie CI skonstruuje umowe to szansa jest.Oczywiscie podczas
    negocjacji z pracodawca trzeba ten problem ominac i moim zdniem nie bedzie z
    tym problemu. Jest to szczegol techniczny na ktory niepowinien zwrocic
    uwagi. Coz tu potrzebny bedzie Ci spory zapas umiejetnosci negocjacyjnych.
    Dobrzeby bylo aby teraz postrzegal Cie jako osobe skromna cicha, slowem
    niestawiajaca sie. Wowczas jego czujnosc bedzie oslabiona a nie sadze by
    jego prawnicy zwrocili mu uwage na to ze straci kontrole i stosunek
    zwierzchnictwa. Oni z reguly pilnuja warunkow platnosci, terminow wykonania
    umowy itp. Nikt sobie nie zawraca glowy uwagami: "Panie Kaziu ale nie bedzie
    Pan mogl juz prosic pani Zosi o 76 kawe" Oczywistoscia jest ze sposob
    wywiazania sie z umowy spoczywa na barkach zleceniobiorcy. Jak sie facet
    bedzie stawial to znaczy ze masz tak totalnie przewalone ze nie masz wyjscia
    tylko szukac innego chlebodawcy niezaleznie czy zrobisz to pod wlasnym
    sztandarem czy jako "etatowiec".
    Użytkownik "mercedess" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ag1goj$kn2$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 18. Data: 2002-07-04 19:06:44
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako "Efro" <w...@w...edu.pl> raczył wystukać:

    > Udalo mu sie, chociaz moralnosc jego postepowania jest dosyc
    > kontrowersyjna...

    Dlaczego? Nie takie zagrywki robią ludzie... ;))

    NP: Diabolical Masquerade - "Ravendusk in my heart"

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 19. Data: 2002-07-04 19:41:58
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    Ciezka sprawa z firma
    Sam ostatnio dokonalem samozatrudnienia bo tak szef chcial. Dzisiaj mam
    firme i nie mam co robic. Jeszcze jesli mialbym troche gotowki, mozna by cos
    probowac, ale nie mam. I co dla mnie bylo najgorsze, i w zasadzie gdyby nie
    to, to bym sie moze tu tera nie zalil to ten CHOLERNY ZUS. Niewazne ile
    zarabiasz, jesli firma to Twoje jedyne zrodlo utrzymania to co miesiac
    musisz im 600 zl zaniesc, do tego nalezy pamietac o podatku VAT i dochodowym
    (chyba ze sie umie dobrze kombinowac)
    Pozdrawiam
    Dominik Kielb

  • 20. Data: 2002-07-04 21:04:31
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabiasz, jesli firma to Twoje jedyne zrodlo utrzymania to co miesiac
    > musisz im 600 zl zaniesc, do tego nalezy pamietac o podatku VAT i

    Chodz na pseudo-zwolnienie co miesiach lub co dwa tygonie...