PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie... › Re: Ja już mam dosyć harowania po 1
  • From: "Bartek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja już mam dosyć harowania po 1
    Date: Thu, 4 Jul 2002 15:19:44 +0200

    Jesli przeczytasz kilka przepisow KP nt stosunku pracy i jakis znajomy
    prawnik sprytnie CI skonstruuje umowe to szansa jest.Oczywiscie podczas
    negocjacji z pracodawca trzeba ten problem ominac i moim zdniem nie bedzie z
    tym problemu. Jest to szczegol techniczny na ktory niepowinien zwrocic
    uwagi. Coz tu potrzebny bedzie Ci spory zapas umiejetnosci negocjacyjnych.
    Dobrzeby bylo aby teraz postrzegal Cie jako osobe skromna cicha, slowem
    niestawiajaca sie. Wowczas jego czujnosc bedzie oslabiona a nie sadze by
    jego prawnicy zwrocili mu uwage na to ze straci kontrole i stosunek
    zwierzchnictwa. Oni z reguly pilnuja warunkow platnosci, terminow wykonania
    umowy itp. Nikt sobie nie zawraca glowy uwagami: "Panie Kaziu ale nie bedzie
    Pan mogl juz prosic pani Zosi o 76 kawe" Oczywistoscia jest ze sposob
    wywiazania sie z umowy spoczywa na barkach zleceniobiorcy. Jak sie facet
    bedzie stawial to znaczy ze masz tak totalnie przewalone ze nie masz wyjscia
    tylko szukac innego chlebodawcy niezaleznie czy zrobisz to pod wlasnym
    sztandarem czy jako "etatowiec".
    Użytkownik "mercedess" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ag1goj$kn2$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/