PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie... › Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
    From: "Domin" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja już mam dosyć harowania po 12 godzin dziennnie...
    Date: Thu, 4 Jul 2002 21:41:58 +0200

    Ciezka sprawa z firma
    Sam ostatnio dokonalem samozatrudnienia bo tak szef chcial. Dzisiaj mam
    firme i nie mam co robic. Jeszcze jesli mialbym troche gotowki, mozna by cos
    probowac, ale nie mam. I co dla mnie bylo najgorsze, i w zasadzie gdyby nie
    to, to bym sie moze tu tera nie zalil to ten CHOLERNY ZUS. Niewazne ile
    zarabiasz, jesli firma to Twoje jedyne zrodlo utrzymania to co miesiac
    musisz im 600 zl zaniesc, do tego nalezy pamietac o podatku VAT i dochodowym
    (chyba ze sie umie dobrze kombinowac)
    Pozdrawiam
    Dominik Kielb