PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konflikty w pracy

  • 1. Data: 2002-07-03 17:47:39
    Temat: Konflikty w pracy
    Od: "Agnieszka (Sniezka) Krol" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy mozecie sie podzieli swoim doswiadczeniem w rozwiazywaniu konfliktow w
    pracy? No i oczywiscie jak najlepiej je rozwiazywac. Czy jestescie za otwarta
    dyskusja czy tez za "zalagodzeniem sprawy" i moze czas wszystko rozwiaze.
    Chodzi mi o przypadki z pozycji szefa. Dzieki za uwagi.

    Sniezka

  • 2. Data: 2002-07-03 18:55:52
    Temat: Re: Konflikty w pracy
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Agnieszka (Sniezka) Krol napisał:
> [...]
    > dyskusja czy tez za "zalagodzeniem sprawy" i moze czas wszystko rozwiaze.
    > Chodzi mi o przypadki z pozycji szefa. Dzieki za uwagi.

    Mam gzieś fajną książeczkę, która jest tylko o tym - postaram się ją
    znaleźć - jeżeli zapomnę, to mi się przypomnij, może być na priv.

    Dobrą metodą walki jest upublicznianie i jawność; jest jednak kilka
    typów konfliktów i osób je powodujących, leczenie w zależności od
    pacjenta. W niektórych przypadkach jedynie skutecznym lekarstwem jest
    pozbycie się takiej osoby ze swego otoczenia (nie chodzi oczywiście o
    eksterminację).

    Pozdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-07-04 10:16:56
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Kieruj sie intuicja w zaleznosci od sytuacji, jak jej nie masz to zmien
    stanowisko
    mozesz zabrac delikwentow, do pokoju i pogadac z nimi spokojnie i rozladowac
    sytuacje
    jesli to jest konflikt osobisty, to ktos musi odejsc
    Badz obiektywna i stanowcza - dogadacie sie, albo was tu nie bedzie

    http://www.gazeta.pl/usenet/