PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
  • Data: 2005-02-27 15:04:51
    Temat: Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    Od: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał B napisał(a):

    > Aha czyli rozumiem ze teraz ladnie reklamujesz jaka to super piekna sprawa te
    > wyjazdy do UK a niebawem bedziesz sam wysylal tam ludzi skoro page UC ??
    > Zrozumialem Twoja wypowiedz jako zwykla reklame - ale nie wiem moze sie myle.

    Pracowalem w holandii i w irlandii, razem tego mam na koncie jakies 2 lata.
    Bardziej sie przychylam do twierdzen majkela.
    Ta twoja kolezanka z perfekt angielskim to albo blondynka byla albo
    angielski perfekt miala napisany na kartce w kieszeni.
    Smutna prawada ale prawda.
    Jak ktos chce to nawet nie musi dobrze "spikac" zeby znalezc dobra prace
    za godne pieniadze.
    Jak sie ktos przylozy i pooszczedza 2 miesiace to moze duuuuuzo wiecej
    niz te 1000 funciakow _odlozyc_ i przywiezc spowrotem w ciagu jednego
    miesiaca.
    Caly problem w zaradnosci. Jak kolezanka byla/jest osiolkiem i umiala
    tylko dawac "sie pomacac" to trudno.
    A ty nawet jego stronki nie mogles powachac wiec nie truj farmazonow...

    --
    Lukasz Sczygiel