PracaGrupypl.praca.szukana › ***J. ROSYJSKI - TŁUMACZENIA, WYPRACOWANIA, WSPÓŁPRACA ***

  • 1. Data: 2005-02-24 13:31:31
    Temat: ***J. ROSYJSKI - TŁUMACZENIA, WYPRACOWANIA, WSPÓŁPRACA ***
    Od: "Agnieszka" <p...@o...pl>

    Oferuję tłumaczenia PL-RU oraz RU-PL

    Również tłumaczenia stron www oraz pisanie wypracowań i przepisywanie
    rosyjskojęzycznych tekstów na komputerze

    Tanio!

    p...@o...pl / 693 822 218

  • 2. Data: 2005-02-25 08:01:33
    Od: "mikeesz" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Również tłumaczenia stron www oraz pisanie wypracowań i przepisywanie
    > rosyjskojęzycznych tekstów na komputerze

    Szanowna Pani!
    Niebawam bedę potrzebował tłumaczenie na język Rumuniski. Bardzo proszę o
    kontakt.Proszę o oferte cenową.Na adres : m...@f...com.pl
    Pozdrawiam Mike

  • 3. Data: 2005-02-26 18:45:02
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Niebawam bedę potrzebował tłumaczenie na język Rumuniski. Bardzo proszę o
    > kontakt.Proszę o oferte cenową.Na adres : m...@f...com.pl

    rumuński i rosyjski to nie ejst ten sam język ...

    Wojtek

  • 4. Data: 2005-02-26 21:21:47
    Od: "mikeesz" <m...@p...onet.pl>

    > rumuński i rosyjski to nie ejst ten sam język ...
    >
    > Wojtek
    Dziękuję za suggestiee. Pomyłka. Zrazumiałem RU = Rumunia a nie skrót RUS
    Pozdrawiam .. masz racje.