PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
    From: moles <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynierownie ?????
    Date: Tue, 15 Nov 2005 21:26:56 +0100

    Dnia 15.11.2005 LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał/a:

    > Tak samo jak programista w Irlandii, Anglii, czy USA. A naprawdę
    > dobry inżynier, prawdziwy specjalista w jakieejść dziedzinie
    > (nieważne, czy to będzie informatyka, czy metalurgia), raczej
    > nie będzie miał problemu znaleźć przyzwoicie płatne i ciekawe
    > zajęcie w Polsce. Natomiast jak ktoś przez całe studia się
    > obija, kupuje projekty, podstawia kolegów na egzaminy, nie
    > stara się zdobyć żadnej praktyki w zawodzie (bo woli się
    > pobawić, albo jechać zbierać truskawki za większą kasę),
    > to się zgodzę - taki inżynier może mieć problemy
    > ze znalezieniem pracy.
> [...]
    Ja za swoje pierwsze truskawki kupiłem sobie komputer dzięki któremu
    nauczyłe się dużo więcej niz bym był na praktyce.

    Wg mnie same wyjazdy nie są złe, są nawet bardzo potrzebne, tylko trzeba
    wiedzić co z tymi pieniedzmi zrobić później, czy pójdzie na piwo czy
    zinwestuje w siebie.

    Więc nie całkim mogę sie z tobą zgodzić, ale bardzo dużo pawdy w tym co
    piszesz.

    Pozdrawiam.
    --

    "Knowledge is never a crime"