PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - praca w banku...

  • 21. Data: 2005-03-04 15:30:09
    Temat: Re: Informatyk - praca w banku...
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-04, jaspis <j...@g...pl> wrote:
    > Czy wiesz jak wyglada umowa z adminem ktory pracuje w banku? To nie
    > jest tak jak w "zwyklej" firmie - porzadny (!) bank w umowie ma
    > klauzule, ze odpowiadasz materialnie za swoja prace.

    Materialnie? "Nie wydaje mnie się..". Klauzula i owszem, ale raczej o
    informacjach niejawnych itp. A odpowiedzialnośc materialna, to raczej
    właśnie w tych "nieporządnych" bankach, na podobnej zasadzie jak weksle
    in blanco dla magazynierów w Biedronce.

    Żona, byłaś 'informatykiem w banku', napisz co tam za cyrografy trzeba
    podpisywać :-D
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 22. Data: 2005-03-04 21:16:50
    Od: Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl>

    In article <s...@d...hell.org>, Daniel Rychcik wrote:
> [...]

    To ja w nieporządnym pracowałam.....

    > Żona, byłaś 'informatykiem w banku', napisz co tam za cyrografy trzeba
    > podpisywać :-D

    Ano byłaś... I nie przypominam sobie podpisywania jakiejkolwiek
    odpowiedzialności materialnej. Chyba, że ktoś miał na myśli odpowiedzialność za
    nielegalne oprogramowanie, ale to zostało zrzucone na pracowników używających
    danego komputera (tzn. przeprowadzono akcję pt. "Legalne i dopuszczalne
    oprogramowanie", i każdy z pracowników miał później do podpisania papierek, że
    takie i takie programy ma. jeśli w czasie kontroli ktoś znalazłby np. Quake -
    to odpowiada pracownik, a nie informatyk).

    A cyrografy:
    - lista obowiązków
    - umowa ;-)
    - pewnie jakieś o zachowaniu tajemnicy bankowej
    - więcej nie pamiętam, ale jak sobie przypomnę, to może skrobnę

    Pozdrawiam

    Lemina