PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacząć?
    From: "Magda" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - jak zacząć?
    Date: Tue, 20 Apr 2004 10:26:06 +0200

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94CFC7BD82E01omi@127.0.0.1...

    > chyba nie sadzisz, ze www/obsluga office to informatyka?!? ja jestem
    > budowlancem (studiuje budownictwo) a chilowo zarabiam na www/php/mysql
    > ale w zyciu nie przyszlo mi do glowy nazwac siebie informatykiem ;-)

    W moim przypadku jest odwrotnie. Skończyłam informatykę z matematyką na
    Politechnice Wrocławskiej, ale nigdy nie przyszło mi do głowy nazwać siebie
    informatykiem;-) Nie mam "smykałki" do programowania i nie wstydzę się
    przyznać, że informatyk ze mnie żaden. Z kolei do pracy w szkole nie bardzo
    się nadaję. Nie miałam innego wyjścia jak tylko "przekwalifikować się", więc
    zaczęłam studia na wydziale mechanicznym, znalazłam pracę z której jestem
    zadowolona.
    Przyznaję, że trudno mi zrozumieć osoby, które narzekają na swoje studia i
    nic nie robią w kierunku, aby to zmienić. Narzekanie jest próżne i do
    niczego nie prowadzi. Jeśli ktoś na drugim roku studiów ma świadomość, że
    oprócz papierka ze studiów niewiele wyniesie, to jaki jest sens kontynuować
    takie studia?

    Pozdrawiam,

    Magda