PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacz?ć?
    From: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - jak zacz?ć?
    Date: Tue, 20 Apr 2004 15:41:43 +0200
    Sender: k...@o...pl@nr66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Fabio napisał:
    > Obecnie jest wielu informatykow, ktorzy sa po prostu informatykami.
    > Dziabna to, dziabna tamto, o 17.00 zamykaja okienko i koncza swoja prace
    > majac wszystko w dupie.

    Zważ na to, że są to ludzie, którzy znają się na czymś bardzo
    konkretnym, są specjalistami w tak wąskim zakresie, że w domu czy po
    pracy nie mogą zbyt wiele zdziałać i szanse rozwoju mają tylko w firmach
    zajmujących się wykorzystywaniem tych kilku konkretnych technologii.

    > Nie widac po nich zaangazowania, nie mowiac juz
    > o wlasnej inicjatywie. Moze to i dobre bezstresowe podejscie, ale nie
    > przynosi sukcesow.

    Znasz podejście do informatyków w Polsce?
    Ja słyszałem cztery lata temu bajkę o administratorze sieć, któremu ktoś
    kazał odśnieżać parking, a osobiście znam cżłowieka, który zajmował się
    migracjami w firmie prawnej, a po skończeniu pracy, grzecznie musiał
    czekac na pocztę firmową i ją wynosić na Pocztę Polską... (nie mówiąc o
    marnych groszach jakie dostawał za swoją pracę)
    Założę się, że po kilku tygodniach takiej pracy nie miałbyś ochoty na
    cokolwiek po pracy...

    Pozdrawiam
    Rafał