PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Informatyk / Programista / Aministrator

  • 1. Data: 2003-07-02 00:57:54
    Temat: Re: Informatyk / Programista / Aministrator
    Od: "Tomek" <s...@i...pl>

    "Tomek" <s...@i...pl> wrote in message news:...
    Poszukuję pracy !

    a.. Znajomość języków:
    a.. j. niemiecki - dobra
    b.. j. angielski - średnia
    b.. Znajomość strategii marketingowych online oraz podstaw handlu
    elektroniczneg
    c.. Bardzo dobra znajomość elektroniki. Samodzielnie wykonałem:
    a.. nadajniki radiowe, programator Kart Chip-owych, sprzet fotokomórkowy
    b.. sprzęt zdalanego sterowania radiowy oraz podczerwień
    d.. Znajomość obsługi podstawowych aplikacji: , pakietu MS Office, Corel
    Draw , Photoshop
    e.. Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych: Windows NT, XP,2000,98,
    oraz, Linux
    a.. posiadam własny serwer WWW, FTP z globalnym IP oraz domeną
    f.. Znajomość języków programowania: Delphi, Pascal, HTML, DHTML,
    JavaScript ,PHP
    a.. przykładowa strona wykonana przezemnie http://speed.one.pl:88
    b.. server ftp://speed.one.pl:2121
    g.. Bardzo bobra znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych LAN,
    MAN, WAN - umiejętność tworzenia sieci LAN
    h.. Bardzo dobra znajomość budowy komputera oraz umiejętność
    diagnozowania usterek urządzeń elektronicznych
    i.. Obsługa urządzeń biurowych,konfiguracja sprzetowa i programowa
    j.. Umiejętność pracy zespołowej oraz na samodzielnym stanowisku
    k.. Doświadczenie w kontaktach z Klientami
    l.. Posiadam prawo jazdy kat. B
    m.. Pełna dyspozycyjność
    n.. Uregulowany stosunek do służby wojskowej

  • 2. Data: 2003-07-02 01:47:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@i...pl news:bdtajp$gt5$1@panorama.wcss.wroc.pl

    > m.. Pełna dyspozycyjnoœć
    > n.. Uregulowany stosunek do służby wojskowej

    o. zadatki na spamera
    p. brak znajomosci netykiety
    r. orazd dobrego wychowania

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 3. Data: 2003-07-02 05:40:17
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    wiocha

  • 4. Data: 2003-07-02 06:53:23
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "virtual" <v...@x...xxxx.com> napisał w wiadomości
    > wiocha

    Do tego 100% -wa

    PawełW.

  • 5. Data: 2003-07-02 08:26:11
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Qrwa, co za debil wrzuca HTML na grupy ???

  • 6. Data: 2003-07-02 08:58:01
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    > Qrwa, co za debil wrzuca HTML na grupy ???

    a dlaczego pytasz mnie, a nie tego debila ?!!

  • 7. Data: 2003-07-02 08:59:17
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    mega sorry, oczoplas heheh widziale twoj post pod moim

  • 8. Data: 2003-07-02 09:14:24
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Tomek write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of śro, 02 lip 2003 at 00:57 GMT

    > "Tomek" <s...@i...pl> wrote in message news:...
    > Poszukuję pracy !
    [snip]

    A czy czytanie ze zrozumieniem opanowałeś?

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | I am Reagan of Borg. You will be..um..er..I forgot. |

  • 9. Data: 2003-07-02 09:28:36
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > s...@i...pl news:bdtajp$gt5$1@panorama.wcss.wroc.pl

    > o. zadatki na spamera
    > p. brak znajomosci netykiety
    > r. orazd dobrego wychowania

    Ciekawe, osoba wysyla newsy w html i chce byc adminem, ciekawe, dodalbym
    do listy:

    s. brak myslenia
    t. zbyt duze wyobrazenia o swojej wiedzy

    wer

  • 10. Data: 2003-07-02 09:30:02
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Jakub Zysnarski wrote:
    > Qrwa, co za debil wrzuca HTML na grupy ???

    "informatyk" :)
    m.