PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wychowawczy

  • 1. Data: 2003-07-02 05:05:30
    Temat: urlop wychowawczy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    witam wszystkich serdecznie!!!

    mam jak wiekszac tutaj piszacych male pytanko!!!
    czy osobie po urlopie wychowawczym, ktora w maju tego roku wrocila do pracy
    przysluguje normalny urlop wypoczynkowy czy moze sa w tej kwestii jakies
    ograniczenia??? poprosze o podstawy prawne.
    z gory wielkie dzieki za pomoc.

    pozdrowki
    Tomek

  • 2. Data: 2003-07-02 06:11:58
    Temat: Re: urlop wychowawczy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    >Witam

    > Podczas roku kobieta powraca do pracy po urlopie wychowawczym. Jak wygląda
    jej urlop wypoczynkowy za ten rok?
    Pracownicy przysługuje urlop wypoczynkowy proporcjonalny do okresu zatrudnienia
    w tym roku. Przykładowo: jeżeli wróciła z urlopu 1 maja 2002 r., to należy się
    jej urlop proporcjonalny do końca tego roku.
    Podstawa prawna: art. 155 duo § 1 k.p.

  • 3. Data: 2003-07-02 09:35:57
    Temat: Odp: urlop wychowawczy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    dzieki bardzo!!!
    po dokladnym przestudiowaniu kp znalazlem tez ten artykul

    Tomek